Gå til innhold

Problem med Radion X800?

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har ett Radion X800 skjermkort, og dette har jeg da koblet til tv'en, så jeg kan se filmer direkte fra pc'en på tv'en.

Dette har fungert helt ypperlig, helt til i går.

Jeg skulle bytte om, så jeg fikk bildet på tv'en istedenfor pc'en, og pc skjermen slo seg av som den skulle, men fikk ikke no bilde på tv'en.

Ikke har jeg forandra no, og jeg sjekket at alle kabler var der de skulle, og jeg prøvde restart, men ingenting fungerte.

Noen som veit hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt dette kan ordnes i Catalyst controlpanel. Gå inn der og lok litt rundt. Husker ikke åssen det er siden jeg har nvidia no, men skal være rimelig lett å sette opp slik at du får bilde på begge.

5793569[/snapback]

catalyst controlpanel? aldri vært borti... noen tips til hvor jeg kan finne dette? finner ingenting i ATI mappa :(

Lenke til kommentar

Jeg får det fortsatt ikke til jeg, har kåla litt frem og tilbake, og fått aktivert tv'en som secondary monitor, men nå etter at jeg installerte catalyst greiene så får jeg ikke skifta display med alt+f5 som jeg kunne før, og ikke får jeg no bildet på tv'en heller

tok ett screenshot så dere kan sjekke om jeg eventuellt har gjort no feil ( keep in mind, første gang jeg tuller med detta her :p )

*edit: ikke spør hvorfor SS'et blei så rart..skjønner ikke hvordan bakgrunnsbilde kan stikke ut sånn på sia når jeg hadde FF i fullt vindu..oh well

post-43665-1143051367_thumb.jpg

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...