petterg Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) I januar laget jeg denne siden for en bekjent. Jeg tipset google om den, men fortsatt er det ikke mulig å finne den via google. Hva kan gjøres for å få den søkbar? Endret 19. mars 2006 av petterg Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 jeg kan ikke gjøre annet en å vise til en annen tråd om det samme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547685 om du registrerte sia allerede i januar hos google, så budre den ha kommet med for lenge siden.. hva med å prøve re-registrering? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Har reregistrert ca annenhver uke, uten at det har hjulpet noe. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Bedre html vil vel hjelpe på rank i google, og oppdatering av forsiden er også fint i ny og ne Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Siden burde ha et H1-element for å komme høyere opp i søkemotorer. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 At det krever endring i html koden har jeg stor tro på, men hva? Overskriftene her ligge i TH elementer. Å plassere dem i H1 kan vel hjelpe litt. Noen flere forslag til hva man bør endre på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå