Sgt.Death Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har brukt dette feilfritt en stund men nå virker det som Microsoft har satt inn en storoffansive mot maskinen min og prøver å ta over:) Når jeg feks. prøver å dobbel-klikke på mine bilder så kommer bare Windows desktop search beta siden opp (hvor jeg kan søke etter filer etc) men jeg vil jo ha mappen min opp. Flott hvis noen vet hva som er problemet og har en løsning. Idiotiske innlegg som ikke har noe svar på mitt spørsmål kan dere sparer det for. Feks. bruk linux, microsoft er dritt osv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Har du prøvd å legge inn Windows desktop search på nytt, eventuellt sett etter en ny versjon? Har du sjekket pcen for spyware? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Betaversjoner er så kos noen ganger også så mye artig man kan få med Beta progs Ja, du må nok prøve å reinstallere Desktop Search ja. Eventuelt bare avinstallere den, og restarte maskina, og se om feilen oppstår da også. Trenger du virkelig det programmet da? Følte du at programmet gjorde noe spesielt for deg? Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Trenger vel egentlig ikke noe annet enn et OS til en pc:) Men jeg for min del synes programmet er veldig bra. Flott til å finne mail, dokumnter osv kjapt. Har ikke spyware, men blir nok til å reinstalle. Håpte det kunne finnes en annen løsning i innstillinger etc. Men Beta er jo alltid litt ustabilt:) Tak for svar Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Har nå prøvd alt. Avinstallet Desktop search osv. Fortsatt dukker søk opp når jeg prøver og åpne mappene mine. Hjelp! Lenke til kommentar
emero Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Programmet har endret hvilken funksjon mappen skal ha. Dette kan endres fra f.eks: Min Datamaskin Verktøy Alternativer Filtyper Husker ikke helt, men tror det var slik. Har ikke knotet for mye i den listen selv, så om noen kan dette, vær snill og forklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå