The Ghost Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 fornærmet jeg deg nå? 5779950[/snapback] Nei jeg gikk bare og la meg Jeg har 2 bråkete 80mm og skjermkortvitfa til et XFX 7800gs Extreme og en artic cooling freezer 64 pro på Cpu`n + pluss de på PSU, men dem er det vifte styring på og bråker nesten ikke..... OG ja jeg har skjekket det er alt for mange bråkete vifter! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Uh, hvis du ikke vil bruke så mye penger, så dropp den dyre radiatoren og kjøp deg et varmeregister! De er som regel tykkere -> større overflate -> bedre kjøling. Dessuten er de billigere. Søk litt rundt (varmeregister/heatercore) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 -Waterchill 12V Pumpe/Reservoar Xtreme, 1020 l/t -Zalman CPU Vannblokk Gold -WaterChill VGA Kjøler -Zalman VGA Minne kjølere ZM-RHS1 -Arctic Silver ArtiClean 1 & 2 -Arctic Silver 5 XL Termisk Pasta 12 Gram -Teflon Bånd 12mm x 10m Og en Radiator fra komplett til max ca. 500kr Er det noe bra Kommer til og kjøpe nipler og slanger fra microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå