Blib Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg sitter her og venter VELDIG sårt på en test fra HW.no på Radeon 9700 Pro, men det kommer ingen. En test på et kort basert på denne brikken finnes jo, men selve kortet over alle kort er ikke testet her? Jeg vet ikke med dere, men jeg føler i stor grad en mye større trygghet av å lese en test på et kort her, enn å lese det på noen annen side på internett. Hovedsakelig fordi jeg vet HW.no er en ordenlig side med seriøse tester (For det meste :smile: ), og de er på norsk (Ja, det bare virker mer troverdig da). Er det rett og slett fordi HW-no's crew foretrekker GeForce kortene og prioriterer disse til å bli testet, eller er det umulig for HW.no å få oppdrevet et slikt kort til testing (Og ja, jeg finner det siste litt merkelig hvis det er slikt). Så kan dere være så vennlige å kjøre en test på dette kortet? Tusen takk Lenke til kommentar
zup Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Donèr litt penger så kanskje de kan kjøre en slik test. Koster endel gryn, og de tjener vel ikke mange kronene på adds her... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 ETA: Tirsdag. Test som kommer da med 9700Pro :smile: Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Følg med på http://www.overklokking.no/ Der kommer det snart en heftig test av kortet. Og da får vi se hva det virkelig duger til! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Og siden det er tirdag i dag er det nå 1 uke til testen? Tror ikke jeg klarer vente Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er det tirsdag idag eller tirsdag om 1 uke det er snakk om? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: kjello2 skrev (2002-09-24 17:02):Er det tirsdag idag eller tirsdag om 1 uke det er snakk om? 1 uke til. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Blib skrev (2002-09-24 16:58):Og siden det er tirdag i dag er det nå 1 uke til testen?Tror ikke jeg klarer vente Du overlever vel :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå