Snillingen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hvor mange dager kan jeg maksimalt bo i Norge om jeg f.eks vil være skattepliktig til Spania? og om jeg er spansk statsborger hvor lenge kan jeg bo i Norge og samtidig være skattepliktig til Spania. Endret 19. mars 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gå inn på www.skatteetaten.no og velg Utland fra menyen. 183 dager tror jeg det stod. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 man kan vel strengt tatt ha pengene sine der man føler at det passer best egentli? elelr tar jeg feil Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 man kan vel strengt tatt ha pengene sine der man føler at det passer best egentli? elelr tar jeg feil 5779968[/snapback] Du kan absolutt ha pengene dine der du føler det passer best. Men du er allikevel skattepliktig til landet du regnes som bosatt i. Grensen på 183 dager gjellder innflyttere, ikke folk som flytter ut. Da er reglene strengere: Det er berre personar som tek fast opphald i utlandet, som kan bli skattemessig utflytte frå Noreg. Mellombels opphald i utlandet opphevar ikkje den skattemessige bustaden i Noreg.Reglane om skattemessig bustad ved utflytting gjeld for: • personar som var busette i Noreg per 31. desember 2003, og • personar som blir skattemessig busette her i 2004 eller seinare. For at skattemessig bustad i Noreg skal falle bort ved utflytting, må den som flytter ut, godtgjere • at ho har teke fast opphald i utlandet, • at ho ikkje har opphalde seg i Noreg i ein eller fleire periodar som går over 61 dagar i inntektsåret, og • at ho eller dei som står henne nær (ektefelle, sambuar, barn), ikkje disponerer bustad i Noreg. For ein person som har budd mindre enn ti år i Noreg før det inntektsåret ho tek fast opphald i utlandet, fell skattemessig bustad i Noreg bort i det inntektsåret då alle desse tre vilkåra er oppfylte. For ein person som har budd i Noreg i til saman ti år eller meir før det inntektsåret ho tek fast opphald i utlandet, kan den skattemessige bustaden i Noreg først falle bort etter utgangen av det tredje inntektsåret etter det året ho tok fast opphald i utlandet. For at den skattemessige bustaden skal falle bort, må personen oppfylle desse krava i kvart av dei tre inntektsåra etter at ho tok fast opphald i utlandet: • opphaldet i Noreg må ikkje gå over 61 dagar • ho sjølv eller dei som står henne nær (ektefelle, sambuar, barn) må ikkje disponere bustad i Noreg. Du finner hele dokumentet her: Link Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå