stud3315 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Siden ingen har noen smarte løsninger på muse-problemet mitt, kan dere kanskje hjelpe meg med dette? Av og til når jeg kjører DC forsvinner den fra nedre høyre hjørne. Får det ikke fram igjen. Når man går inn i task manager ligger det der å kjører. hva er det som skjer? Win XP Pro selvfølgelig! _________________ 512 SD RAM 133 Duron 1100 MAXTOR 60GB 7200RPM ASUS 24/10/40 resten er ikke noe å skryte av Fikset på topic. -moderator yummy- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-24 18:54 ] Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Dere trodde vel at dette var en melding om at DC skulle slutte å "funke". Det er vel derfor så mange har klikket seg inn her!? Siden ingen svarer er det nok min fantastiske PC som finner på rare ting hele tiden. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Pussig. Prøvd å kjøre Repair på OS'et? Ellers har man jo selvsagt "format c:", men det er vel kanskje uaktuelt :smile: Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 format c:?????? hva er det? neida. repair på XP har jeg aldri fått til å funke. må jo legge det inn på ny oppå det andre, eller? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jepp har samma problemet jeg også, men det er jo det samma det, det er jo bar gå inn på mappa derhvor du laster ned filene og trykke f5 noen ganger så ser du at den forsjatt lasterned. Du kan også starte dc på nytt men da får du den to ganger i taskmanageren men nedlastingen vil forsjatt ikke bli avbrutt. Hva heter du foresten på dc. Har du satt opp noen ftp så kan du få konto hos meg. Sende meg en e-post på msn kontoen min hvis det er aktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå