Potetfar Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jada, jeg vet at sys temp ikke er like viktig som f.eks CPU og GPU, men jeg liker å skylde på den når CPU-tempen ligger på over 50 grader idle (3.6Ghz Prescott, Zalman 9500LED). I dag har sys temp (som jeg tolker som tempen i kabinettet) kommet opp i 42-43, noe jeg igrunn synes er alt for mye. Jeg har en vifte på baksida+PSU som trekker ut luft, kabinettdøra open, og ingen vifter i front. Kommer det til å bli merkbart bedre om jeg fikser en vifte i front? Hvis det hadde blitt bedre, hvor skulle jeg da kunne feste den? Jeg har dette kabinettet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er ikke sys-temp vhipset elns da? Men du kan uansett få ned temp litt om du setter en vifte til å blåse inn frisk luft ja. på det kabiettet er det vel fester for vifter på sidene? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hm... på kabinettdøra er det en sak som slipper inn/ut litt luft, men noen muligheter til å sette inn en vifte der kan jeg nå ikke tenke meg... Edit: Hvis sys temp ikke er kabinettemp gjør det meg i grunn bare mer oppsatt på fler vifter. Edit2: De "platene" i fronten du kan fjerne, hvis man fjerner to av dem, skulle det vel ikke være mulig å lure inn en liten vifte der? Endret 19. mars 2006 av Potetfar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har også en system-temp som ligner på din. Hvor mye skal den opp i før det blir kritisk tror du? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hos meg så rapporterer Everest nå 45 grader på nordsiden, det burde bli den dere snakker om, ingen problemer her. Og dette er idle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå