Dinsdale Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skulle ønske dama mi var bittelittegranne interessert i spill og media jeg slik at jeg hadde sluppet å forklare vært spillrelaterte innkjøp......menmen. I neste liv kanskje. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hehe samma her, hu skjønner det ikke. Bare rister på hodet... Men men, hun har gått lei det snakket tenker jeg. Hu har en far som er gal etter spill så hun hører om det hele tiden :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg spiller Oblivion, elsker spillet. Verdenen er så fin, og masse monstre og folk jeg kan drepe :!: yaaaay! Lenke til kommentar
halola Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Kona mi har det velkjente bli-sur-når-mann-spiller-genet. Eneste jeg har fått hun hektet på er Zuma Deluxe. Veldig moro i begynnelsen for begge, men jeg fikk jo aldri spilt noe spill selv. Avinstallerte spillet i all hemmelighet. sa det sluttet å virke. hehe. Så moralen er. Hvis du vil at dama skal spille. husk å kjøpe en ekstra pc Endret 26. mars 2006 av halola Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Av erfaring virker det som om jenter som spiller en del foretrekker eventyrspill, de fleste jentene jeg kjenner som spiller, spiller i hvert fall spill som Baldur's Gate, Fallout og World of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå