Gå til innhold

valg av psu

mhsalan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida... Du kobler bare inn en vippebryter, som du kan veksle mellom 7v og 12v med. Da har du en stillegående PSU, sålenge du kjører på 7v. Om du en sjelden gang skulle presse maskinen så mye at det blir for varmt i PSU'en, så er det jo bare å switche over til 12v.

Lenke til kommentar

har en q-tec 550W selv, og må si jeg er godt fornøyd med den.. bråker ikke så mye som det er oppgitt heller..(tror jeg ikke) hører den iallefall ikke over vifta til vannkjølinga mi :grin:

tror ikke akkurat det er beste kvaliteten du kan få men den holder i massevis for systemet mitt.

BTW: du vet at enermax psu'er er det samme som sunflower (og et annet merke jeg ikke husker som begge selges mye billigere)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-25 09:10, skrev xthal:

har en q-tec 550W selv,

tror ikke akkurat det er beste kvaliteten du kan få men den holder i massevis for systemet mitt.

BTW: du vet at enermax psu'er er det samme som sunflower (og et annet merke jeg ikke husker som begge selges mye billigere)

Q-Tec's PSU'er har danka ut Enermax i flere tester jeg har sett. De har klart å være mer stabile på spenningene ved høy belasting. Det eneste de ikke har klart å teste er holdbarheten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...