mhsalan Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 easypc selger Q-tec psu 400watt til 291kr for godt til å være sant? eneste minus: ikke strømknapp bak og støynivå på 32,8db hva gjør jeg? (jeg vil selvfølgelig ha en stille pc) Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 du kjøper en krute god q-tec psu, og resten av maskinen din vil glise bredt. _________________ S t o r s t e i n n e s . n e t - Støtt utbygging av SDSL i Balsfjord :smile: [ Denne Melding var redigert av: Yallis på 2002-09-25 15:03 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Neida... Du kobler bare inn en vippebryter, som du kan veksle mellom 7v og 12v med. Da har du en stillegående PSU, sålenge du kjører på 7v. Om du en sjelden gang skulle presse maskinen så mye at det blir for varmt i PSU'en, så er det jo bare å switche over til 12v. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 har en q-tec 550W selv, og må si jeg er godt fornøyd med den.. bråker ikke så mye som det er oppgitt heller..(tror jeg ikke) hører den iallefall ikke over vifta til vannkjølinga mi tror ikke akkurat det er beste kvaliteten du kan få men den holder i massevis for systemet mitt. BTW: du vet at enermax psu'er er det samme som sunflower (og et annet merke jeg ikke husker som begge selges mye billigere) Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 09:10, skrev xthal:har en q-tec 550W selv, tror ikke akkurat det er beste kvaliteten du kan få men den holder i massevis for systemet mitt.BTW: du vet at enermax psu'er er det samme som sunflower (og et annet merke jeg ikke husker som begge selges mye billigere) Q-Tec's PSU'er har danka ut Enermax i flere tester jeg har sett. De har klart å være mer stabile på spenningene ved høy belasting. Det eneste de ikke har klart å teste er holdbarheten... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kjøpte en 550W Q-TEC PSU på qxl.no for en rimlig penge. Ver obs på (PÅ 550W versjonen, vet ikke hvordan det er på de andre versjonene) er at du 3,3V og 5V er adsilt. PÅ de fleste er de delt. Dette gjør at man ikke kan ta ut allverden effekt på 12V. Husker ikke o hue, men duger ikke til krafdig TEC elementer. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Sorry altså bøgge, men om det bare er jeg som er teit og trøtt eller noe, men hva mener du egentlig....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå