KTheRoot Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Jeg har vært en strålende fornøyd bruker av Avast Home i lengre tid, men for 2 dager siden gikk den amok. For hver eneste webside jeg går innpå så påstår Avast å finne et ZhugeLiang virus/orm. Hvis websiden inneholder bilder så er det ett av bildene som blir utpekt som ulv, men selv bildeløse sider som feks google.no er infisert av ZhugeLiang ifølge Avast. Har prøvd å reinstalllere Avast, men problemet begynte igjen etter en halvtime. Maskinen min er ikke infisert av noe helst, det kan jeg garantere. Trodde først at det var Avast-folkene som hadde tråkka ordentlig i salaten med en signaturfil, og har derfor avventet situasjonen i et par dager. Men siden det ikke har blitt noe opptøyer så må det være et av mine andre programmer som går dårlig sammen med Avast. Men ingen aning hva. Noen som har vært ute for noe lignende? Skulle gjerne henvendt meg til Avast men siden jeg ikke engang er betalende bruker så er vel det som å kaste snøball på en høystakk (den tar aldri affære). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå