mobilfreek Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 et tips: ikke tenk på gear før du kommer lvl 60 og ikke tenk hva du skal ha vis bra neck droper prøv og få det med din dkp.. og planlegge allt du skal ha gjør deg GAL etter gear Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 et tips: ikke tenk på gear før du kommer lvl 60 og ikke tenk hva du skal ha vis bra neck droper prøv og få det med din dkp.. og planlegge allt du skal ha gjør deg GAL etter gear 5782393[/snapback] Så du mener jeg skal levle med grått EQ og på level 60 skal jeg bare ta noe random som dropper uten å vite hva jeg skal gå etter? Da tror jeg nok warrioren min blir bra :s Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 et tips: ikke tenk på gear før du kommer lvl 60 og ikke tenk hva du skal ha vis bra neck droper prøv og få det med din dkp.. og planlegge allt du skal ha gjør deg GAL etter gear 5782393[/snapback] Så du mener jeg skal levle med grått EQ og på level 60 skal jeg bare ta noe random som dropper uten å vite hva jeg skal gå etter? Da tror jeg nok warrioren min blir bra :s 5782513[/snapback] Ta drops som dem kommer og ikke gled deg til lvl 60 fordi "da får du bra gear" Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 siden jeg har to level 60 fra før så vet jeg hvordan det er å komme til 60 og akkurat derfor tillater jeg meg å spille på denne måten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Koster ikke penger å planlegge hvordan gear jeg skal ha da Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Bruk WDF policyen. (Whatever drops first!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå