Gå til innhold

DPS Neck - Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Nå er warrioren min snart 60 og jeg tenker på å gå en god del for DPS i MC/BWL.

Det jeg lurte på er hva som er den beste necken for dps. Har funnet frem tre stykker som jeg må velge mellom, ikke ta med hvem som er lettest å skaffe da dettte ikke vil bli noe problem.

Eskhandar's Collar

Amulet of the Darkmoon

Onyxia Tooth Pendant

Edit: Eye of Hakkar

Hvilke av disse burde jeg ha for absolutt maks dps? Skal være fury dualwield til opplysning.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er DW du skal gå så er Onyxia Tooth Pendant KLART best. Dette pga den har både +1% hit og ca +1.4% critchance for en warrior(20 agility for 1% crit), Jeg er dps warrior i MC/BWL, men jeg har enda ikke fått tak i denne. Jeg kjører Eskhandar's Collar og er ganske fornøyd med den, men ville helt klart hatt Onyxia Tooth Pendant om jeg kunne velge.

Lenke til kommentar
Amulet of the Darkmoon ftw. Gir det samme som Eye of Hakker, og 100hp (og litt dodge, eller hva enn det er warrior får fra AGI)

5779872[/snapback]

Det gjør det vell ikke; Eye of Hakkar har 40 AP, og 1 crit.

Amulet har 19 AGI og 10 STR hvilket tilsvarer 39 AP for Warrior og langt under 1 crit. Dessuten er den irriterende og farme etter.

Lenke til kommentar

Amulet har 19 AGI og 10 STR hvilket tilsvarer 39 AP for Warrior og langt under 1 crit. Dessuten er den irriterende og farme etter.

5780666[/snapback]

10str+19agi = 20 attack power for warrior, ikke 39.

Lenke til kommentar
Amulet of the Darkmoon ftw. Gir det samme som Eye of Hakker, og 100hp (og litt dodge, eller hva enn det er warrior får fra AGI)

5779872[/snapback]

5780666[/snapback]

Eh. Man får ikke AP av agi, og 19 agility er ca 0.99 crit.

Lenke til kommentar

5780666[/snapback]

10str+19agi = 20 attack power for warrior, ikke 39.

5780718[/snapback]

Tok visst feil der gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...