DragonEyes Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg er faktisk ikke norsk (Engelsk) Men vis det er noen som gidder å bare se over den, og sende meg en PM med hva jeg skal rette.. så hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 sticky!... 5809334[/snapback] Nei!.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dessverre er det altfor mye å rette på :/ Men vi skjønner hva som står der. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 sticky!... 5809334[/snapback] Synes ikke denne tråden bør bli sticky i det hele tatt. Synes også at man ikke blir noe bedre i CS av å lese denne guiden - skills kommer av å øve selv, og finne sin egen stil og hva som funker bra. Det er mye individuelt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 "Noen har det, andre ikke" Slik er det med CS.. Get over it! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Må nesten si det var litt langt utpå jordet Øvelse gjør mester, kan med hjerte på hånda si jeg var mye dårligere før Hvorfor ikke bare skaff seg et nytt grafikkort? Jeg vil heller tro det er motsatt eller noe... Eller må jeg ut med over 2,500 på grafikkort for å få glatte kanter ? Endret 25. mars 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Synes det var mange bra tips her Selv om man har spilt cs lenge trenge man faktisk ikke alltid oppføre seg som en dust Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hm genialt, føler allerede at jeg har blitt en bedre spiller, tusen takk men, hva fean? vente 1-2sek mellom hvert skudd? det er jo helt på trynet, om den du spiller mot ikke er helt tilbakestående, så er nok du død før andre skuddet ditt. Greier lett 10skudd med ak i en burst ganske så samla. Campe også, kjempe effektivt. alt i alt, latterlig mye av det som står der Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Wow føler meg 1337 allerede. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eneste trikset som jeg tror gjelder alle er vel; ta deg god tid... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 på første stod det at man ikke burde ha å musikk, for meg går det helt greit så lenge det er aim baner klerer det ikke på CS eller DE baner da, også har jeg den som bakurud lyd liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå