ntec Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 ntec - Jeg håper at du ikke spiller med software til vanlig? 5779881[/snapback] nei for all del ikke! Det var bare for bildets skyld;) FOR ALL DEL, IKKE SPILL MED SOLFWARE!! :P Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Tusen takk! Endelig treffer jeg hodet! Lenke til kommentar
Wice Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 fy fan, Sikker på jeg sku eid alt og alle.. Men serri: Spill med 16bit, 800x600, Skru opp gamma/konstrast i windows(Da ser du i mørke kriker og kroker) Alltid konsentrer deg om spillet, bruk headsett og lær deg og bruke lyden. Care om 16bit er så ulovlig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 men 800x600 føler jeg er veldig forskjellig fra data til data, en kompis av meg har det og på hans data er det skikkelig digg, med store modeller og glatte kanter, og greit sikte lissom, mens på min er det totalt føkka Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Største feilen jeg ser folk gjøre er å sikte for nært kanter. F.eks. på aztec. Du står på bombespoten til høyre for ctspawn og sikter mot dobbeldørene til terror. Det jeg ser mange folk gjøre her er å ha siktet helt oppi kanten på døren. Har du reaksjon som supermann og linje til å følge opp så er jo det greit. Men det har jo ikke de fleste av oss, så da lønner det seg å ha siktet litt mer til høyre så reaksjon matcher hvor raskt spilleren flytter seg. Ser jo i ettertid at dette var ett dårlig eksempel da folk ofte stopper og spotter med awp rett i døråpningen der. Men dere forstår vel poenget. Du har høyere reaksjon jo større objektet du reagerer på er. Den som har lengst avstand til ett hjørne ser motstanderen først. Så det er ikke noe poeng i å sette seg på huk helt oppi en vegg og snike seg frem fra f.eks. ett hjørne på dd2 når det står en kar nedi ctspawn og ser mot langen. Dette var mine 5 øre med usammenhengende tøv. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 noe jeg har sett(når jeg er død) er at folk som springer rundt sikter i fot høyde. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 noe jeg har sett(når jeg er død) er at folk som springer rundt sikter i fot høyde. 5804060[/snapback] Da bruker de vel AK og stoler på flaksen... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det? Awp er jo koz <3 5779212[/snapback] Vis man har det selv ja, men vis andre har det så er det piss 5779228[/snapback] Pff, det er ingenting som er diggere enn å treffe en awp-fjortis-camper i knollen med ak. 5779539[/snapback] *deagle* Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 For de som ikke vet hva 1337 betyr, kan se Her 5777658[/snapback] Eller her: http://gamer.no/feature//glem_fascismen_-_...337_i_dag-/2806 ;-) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 men 800x600 føler jeg er veldig forskjellig fra data til data, en kompis av meg har det og på hans data er det skikkelig digg, med store modeller og glatte kanter, og greit sikte lissom, mens på min er det totalt føkka 5801090[/snapback] Skrudd på AA/AF? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hardware begrepsguide Utdrag: AA/FSAA (kantutjevning) Kantutjevning (Anti-Aliasing, AA) er en teknikk som har blitt stadig mer populær de senere årene. Dette går ut på at skjermkortet manipulerer skarpe kanter på 3D-objekter slik at disse blir glattere og fremstår som mer naturlig. På denne måten får man en høyere visuell kvalitet og grafikken ser rett og slett bedre ut. Kantutjevning blir mindre synlig desto høyere oppløsning man bruker, fordi man i høyere oppløsninger løser problemet med kanter ved å legge på flere detaljer (piksler, piksel = ett punkt på skjermen). Kantutjevning er en teknikk som koster ganske mye ressurser fra skjermkortet, og ofte kan ytelsen gå betraktelig ned når man aktiverer kantutjevning. Kantutjevning er ikke nødvendigvis slått av eller på, men den graderes i flere nivåer (ofte oppgitt i antall X), og jo mer kantutjevning man ønsker, jo lavere ytelse og høyere kvalitet får man. Se forskjell på visuell kvalitet med forskjellig grad av kantutjevning i denne artikkelen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 AA/AF fantes vel ikke da cs kom, og er heller ikke nødvendig. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor ikke bare skaff seg et nytt grafikkort? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jah, man trenger 7900GTX for å få 100fps og fine kanter!!1 Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Nå har jeg tatt meg tid til å oversette denne teksten... injoy! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nå har jeg tatt meg tid til å oversette denne teksten... injoy! 5808889[/snapback] Lenge siden jeg har sett så mange skrivefeil i en tekst. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nå har jeg tatt meg tid til å oversette denne teksten... injoy! 5808889[/snapback] Lenge siden jeg har sett så mange skrivefeil i en tekst. 5808913[/snapback] Hehe ja. Litt ekstremt faktisk. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Haha, som om en av våre "nye landsmenn" har skrevet den jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå