wil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Jeg har da et merkelig problem i XP, som jeg ikke har i Win2k. Problemet er at i XP så kan maskina plutselig stå i stå når jeg hører på musikk. Da står musikken bare å dirrer og jeg må restarte. Det samme problemet hadde jeg på den gamle maskina også. Jeg skjønner ikke helt hvorfor problemet kommer i Windows XP. Har seff installert riktig driver og sånn. Lydkortet heter Sound Blaster Live! 24-Bit. Det er integrert på hovedkortet. Noen tips på løsninger? I Windows 2000 forekommer ikke dette problemet, men derimot i XP får jeg dette problemet. Jeg bruker Winamp i Windows 2000 og Foobar2000 i Windows XP. mine Windows på denne maskina er Windows 2000 Pro Eng+Sp4 og Windows XP Pro Eng+Sp2. Håper noen har noen løsning. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Lastet ned siste oppdatering til lydavspillings-programmet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Hvis det skjer bare i det programmet så er det programmet sin feil. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Du kan jo prøve å se om det skjer i andre mediaspillere også som, windows mediaplayer o.l, finner sikkert en del gratis mediaplayere du kan prøve. Hvis problemet forekommer her også, så kan du prøva å finne nye drivere til chipsettet(hovedkortet) ditt, evt. finne de nyeste audio codec'ene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Sitter å leter etter drivere nå. Jeg tror ikke det har noe med Foobar å gjøre, for det har alltid fungert med Foobar på laptopen, og det er samme versjon. Det har enda ikke skjedd i Windows 2000 på denne maskina. *venter på drivere* MSI Sine servere er treige Å skifte media player fra Winamp/Foobar til f. eks Windows Media Player er seff uaktuelt. Hvorfor tror dere jeg slutta med Windows Media Player for mange år siden liksom ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Sitter å leter etter drivere nå. Jeg tror ikke det har noe med Foobar å gjøre, for det har alltid fungert med Foobar på laptopen, og det er samme versjon. Det har enda ikke skjedd i Windows 2000 på denne maskina.*venter på drivere* MSI Sine servere er treige Å skifte media player fra Winamp/Foobar til f. eks Windows Media Player er seff uaktuelt. Hvorfor tror dere jeg slutta med Windows Media Player for mange år siden liksom ? 5777835[/snapback] Men du kan prøve da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå