nils12 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei Skal bygge Intel basert PC, jeg har 2 GB liggende som er kingston 2 x 1024 MB, PC3200. Nå er det noen som vet hvilke kort jeg bør da velge? Hadde tenkt Socket 775. Mulig brukt Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 PSdata har et par socket775 på lagersalg som støtter både ddr og ddr2 - skroll ned siden til du finner bl.a. MSI 915P COMBO2-F Hvis du velger kortet så anbefales en tur innom produktsiden hos MSI for noen vesentlige oppdateringer Updating this patch is strongly recommended Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 du vet at du må velge et hovedkort som støtter DDR og ikke DDR2? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 du vet at du må velge et hovedkort som støtter DDR og ikke DDR2? Leste du innlegget før du svarte nå? Det er i beste fall feil det du skriver her, siden combo-korta til MSI støtter både DDR & DDR2. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 jeg vet at det er hovedkort som støtter begge deler, ville bare informere om at DDR2 hovedkort ikke funker med DDR ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå