^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Her er spesifikasjonene: AMD 3000+, 2.O gHZ HOVedkort: MSI k8T NEO-FSR, gblan,Socket 754, 512 KB , BOXED. GeForce fx5700 256 mb, AGP Twinmos pc3200 512 mb Samsung spinpoint p80 160 GB SATA 7200 rpm sony diskettstasjon, 3.5 Strøm: 300watt Kabinett:vet ikke, men rundt 400 kr. Nec DVD-brenner IDE ND- 2500A svart wINDWS XP HOME, norsk PCn er brukt fint, den er ca 2 år gammel. HVA får jeg? VEldig takknemelig for svar Endret 21. mars 2006 av ^^Anden^^ Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ville ikke gitt mer enn 1500 kroner for den der... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 rundt en tusenlapp ja.. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 2-2500 hvis det er lovlig lisens på den. Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 2-2500 hvis det er lovlig lisens på den. 5777485[/snapback] Burde jeg selge den for to lapper da? Er den ikke vært litt mer ? (FOrresten pc er 2 år gammel) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Titta litt på bruktmarkedet til hw.no, og må bare si at ALT er grusomt overpriset, så legger du den ut til 3 lapper, burde vel noen bite på kroken ;] Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 2-2500 hvis det er lovlig lisens på den. 5777485[/snapback] Burde jeg selge den for to lapper da? Er den ikke vært litt mer ? (FOrresten pc er 2 år gammel) 5777558[/snapback] Det spørs helt på hvor du selger den og slikt. Man får mer for den hvis man selger på QXL enn på bruktmarkedet her. Men en fornuftig pris kan ligge på max 2500kr. Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 2-2500 hvis det er lovlig lisens på den. 5777485[/snapback] Burde jeg selge den for to lapper da? Er den ikke vært litt mer ? (FOrresten pc er 2 år gammel) 5777558[/snapback] Det spørs helt på hvor du selger den og slikt. Man får mer for den hvis man selger på QXL enn på bruktmarkedet her. Men en fornuftig pris kan ligge på max 2500kr. 5777576[/snapback] [/quote Men hvis jeg legger den på finn.no eller en side der det er folk som ikke har så mye peiling på data så kan kjøpe den for rundt 3500 eller mer? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) For å si det sånn: er du en god selger kan du sikkert få 10 000 kroner for den, en dyktig selger klarer sikkert å selge gråstein til en gullsmed for å si det sånn! Det er en vesentlig forskjell mellom hva maskinen er verdt og hva du kan få for den Det er vel egentlig din egen samvittighet som setter grenser for hva du skal selge den for. Hvis du kan leve med at noen betaler for eksempel 5000 kroner for, unnskyld uttrykket, det vraket der, så får det være ditt problem. En god handel kjennetegnes som regel med at begge parter er fornøyd med handelen. Endret 19. mars 2006 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Men hvis jeg legger den på finn.no eller en side der det er folk som ikke har så mye peiling på data så kan kjøpe den for rundt 3500 eller mer? 5777629[/snapback] Det har også med tilfeldighet. Men en god pris for oppsettet er nok som allerede nevnt: 2500kr Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hvor mye du kan få for den finner du ikke ut før du setter den til salgs. Sett den med bud ønskes eventuelt og se hva som kommer. Vi kan diskutere oss grønne her med hva riktig pris, og det ser du jo når du får prisantydning fra 1000 til 2500. Er vel hva du står igjen med etter salg som er avgjørende. Endret 20. mars 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 For å si det sånn: er du en god selger kan du sikkert få 10 000 kroner for den, en dyktig selger klarer sikkert å selge gråstein til en gullsmed for å si det sånn! Det er en vesentlig forskjell mellom hva maskinen er verdt og hva du kan få for den Det er vel egentlig din egen samvittighet som setter grenser for hva du skal selge den for. Hvis du kan leve med at noen betaler for eksempel 5000 kroner for, unnskyld uttrykket, det vraket der, så får det være ditt problem. En god handel kjennetegnes som regel med at begge parter er fornøyd med handelen. 5777631[/snapback] JA, ok: MEn tenkte på å sette inn en til 512 mb ram tror jeg. ? Hva synes dere? Kanskje får ganske mye mer napp da? Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Titta litt på bruktmarkedet til hw.no, og må bare si at ALT er grusomt overpriset, så legger du den ut til 3 lapper, burde vel noen bite på kroken ;] 5777575[/snapback] JA , det merkes! ja tror jeg legger den for det ca ,hvis ikke mer Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 For det meste har en gjenstand man skal selge større bruksverdi enn salgsverdi. Den er mulig verdt 10.000,- for deg. Men kanskje ikke mer enn 2-3.000,- for en annen person. Med en gang man har tatt i bruk en maskin så synker prisen til ca 50%. Det kan du jo gå utifra. Er den da ca 2 år gammel er den ikke lengre mye verdt. Desverre. Slik er det bare :/ -Thelle- Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 For det meste har en gjenstand man skal selge større bruksverdi enn salgsverdi. Den er mulig verdt 10.000,- for deg. Men kanskje ikke mer enn 2-3.000,- for en annen person. Med en gang man har tatt i bruk en maskin så synker prisen til ca 50%. Det kan du jo gå utifra. Er den da ca 2 år gammel er den ikke lengre mye verdt. Desverre. Slik er det bare :/ -Thelle- 5777951[/snapback] Ja, har tenkt på det selv og tror ikke jeg skal selge den alikevel. HAr tenkt og opgradereden litt da 1 gig til+ tenkte kjøpe GeForce 6800GS , men da må jeg kjøpe ny strømfo. vel? Holder 300 watt till dette kortet, eller burde jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 For det meste har en gjenstand man skal selge større bruksverdi enn salgsverdi. Den er mulig verdt 10.000,- for deg. Men kanskje ikke mer enn 2-3.000,- for en annen person. Med en gang man har tatt i bruk en maskin så synker prisen til ca 50%. Det kan du jo gå utifra. Er den da ca 2 år gammel er den ikke lengre mye verdt. Desverre. Slik er det bare :/ -Thelle- 5777951[/snapback] Ja, har tenkt på det selv og tror ikke jeg skal selge den alikevel. HAr tenkt og opgradereden litt da 1 gig til+ tenkte kjøpe GeForce 6800GS , men da må jeg kjøpe ny strømfo. vel? Holder 300 watt till dette kortet, eller burde jeg kjøpe ny? 5779167[/snapback] Jeg tror kanskje ikke jeg ville oppgradert den alt for mye. Koster masse og man får ikke spesiellt mye igjen for det senere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 5783468[/snapback] Jeg beklager så mye og skal garantere den at ikke skal gjenta seg. Hvordan stenger man dette emne? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg beklager så mye og skal garantere den at ikke skal gjenta seg. Hvordan stenger man dette emne? 5790136[/snapback] Du burde kanskje lest igjennom det før du quoter det. Det står "Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.." Men du kan ikke stenge tråden selv, men du kan be en moderator om å være så vennlig å gjøre dette. Mvh Scotty Lenke til kommentar
^^Anden^^ Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg beklager så mye og skal garantere den at ikke skal gjenta seg. Hvordan stenger man dette emne? 5790136[/snapback] Du burde kanskje lest igjennom det før du quoter det. Det står "Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.." Men du kan ikke stenge tråden selv, men du kan be en moderator om å være så vennlig å gjøre dette. Mvh Scotty 5790163[/snapback] Ok, takker for svaret ditt Endra tittelen til *LØST*, siden jeg ikke hadde plass til mer. Mvh: Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg