Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestilt standardutgave fra zailor. Står at det er en Leveringstid på 1-3 uker på siden deres.

 

Men jeg får ikke spilt spillet før til påskeferien uansett, skal til Trondheim og derretter Kina i vekene som kommer. Muligens plukker jeg det opp i Trondheim og avbestiller fra zailor. Så kan jeg glane på manualen og coveret helt til jeg er tilbake her hjemme.

Lenke til kommentar
Jeg drømte i dag om at jeg får SMS fra Posten at pakken min med Oblivion har ankommet. Sykt eller hva? Jeg er snart 35 år gammel og har både jobb og liv.

5791649[/snapback]

 

Ikke så rart egentlig. Selv om jeg er 25 har jeg både MA studier, dame, leilighet og forpliktelser, men har de siste dagene gått med mainthemet til OB i hodet hele tiden :!:

 

Hadde omgivelsene mine visst om dette hadde de nok trodd at jeg var gal.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Ikke så rart egentlig. Selv om jeg er 25 har jeg både MA studier, dame, leilighet og forpliktelser, men har de siste dagene gått med mainthemet til OB i hodet hele tiden  :!:

 

Hadde omgivelsene mine visst om dette hadde de nok trodd at jeg var gal.

5792213[/snapback]

Det å ha eit liv er berre tåpeleg. Meiner eg sjølv har den idèelle konfigurasjonen:

Ferdig utdanna siv.ing. i full jobb, ikkje noko liv utanom. På den måten har eg både pengar til å kjøpe spel og utstyr, og tid til å bruke det. :p

 

Kay

Lenke til kommentar
Ikke så rart egentlig. Selv om jeg er 25 har jeg både MA studier, dame, leilighet og forpliktelser, men har de siste dagene gått med mainthemet til OB i hodet hele tiden  :!:

 

Hadde omgivelsene mine visst om dette hadde de nok trodd at jeg var gal.

5792213[/snapback]

Det å ha eit liv er berre tåpeleg. Meiner eg sjølv har den idèelle konfigurasjonen:

Ferdig utdanna siv.ing. i full jobb, ikkje noko liv utanom. På den måten har eg både pengar til å kjøpe spel og utstyr, og tid til å bruke det. :p

 

Kay

5792248[/snapback]

 

Dette er en god oppskrift ja. Tenker å kjøre den samme selv, bare med anna utdannelse. :)

Lenke til kommentar
Jeg drømte i dag om at jeg får SMS fra Posten at pakken min med Oblivion har ankommet. Sykt eller hva? Jeg er snart 35 år gammel og har både jobb og liv.

5791649[/snapback]

 

 

 

du er ikke eneste som er over 30+ som gár rundt og svetter pga dette spillet. vi har jo tross allt spillt de andre 3 spillene og har da kanskje stőrre grunn til det enn andre.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Har noen / Kan noen sjekke spillbutikkene i Oslo i dag? Oh pretty please.

5792422[/snapback]

 

 

Var på Spiderman, Spaceworld, EBgames(oslo s) og narvesen(oslo s) for å sjekke om de hadde spillet inne, men nei det hadde de ikke, var værtfall det jeg ble fortalt.

 

Uansett står fortsatt på rest/venteordre på bestillingen min hos gamezone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...