Gå til innhold

TES: Når regner du med å ha Oblivion?


Anbefalte innlegg

Min også i følge ordreinformasjonen.

 

Spørsmålet er om den ble tidlig i dag slik at den ligger i postkassa i morgen eller om den ble sendt i ettermiddag og da ligger i postkassa på fredag. For de kan jo ha sendt den tidlig i dag og gjort oppdatering i ordresystemet nå...

5795192[/snapback]

Tror nok den ble sendt tidligere idag... De lovte å sende den så snart de fikk kopiene, og de fikk de nok før klokken 20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min også i følge ordreinformasjonen.

 

Spørsmålet er om den ble tidlig i dag slik at den ligger i postkassa i morgen eller om den ble sendt i ettermiddag og da ligger i postkassa på fredag. For de kan jo ha sendt den tidlig i dag og gjort oppdatering i ordresystemet nå...

5795192[/snapback]

Tror nok den ble sendt tidligere idag... De lovte å sende den så snart de fikk kopiene, og de fikk de nok før klokken 20

5795208[/snapback]

 

I følge posten.no har de fleste postkontor i Kristiansand området innleveringsfrist 16:30. Så hvis Gamerzone leverte i tide ligger det for min del i postkassa i morgen (bor i Oslo). Hvis ikke har jeg det på fredag... :)

 

Edit: Typo.

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar
Min også i følge ordreinformasjonen.

 

Spørsmålet er om den ble tidlig i dag slik at den ligger i postkassa i morgen eller om den ble sendt i ettermiddag og da ligger i postkassa på fredag. For de kan jo ha sendt den tidlig i dag og gjort oppdatering i ordresystemet nå...

5795192[/snapback]

Tror nok den ble sendt tidligere idag... De lovte å sende den så snart de fikk kopiene, og de fikk de nok før klokken 20

5795208[/snapback]

 

I følge posten.no har de fleste Postkontor i Kristiansandområdet innleveringsfrist 16:30. Så hvis Gamerzone leverte før det ligger det for min del i postkassa i morgen (bor i Oslo). Hvis ikke har jeg det på fredag... :)

5795258[/snapback]

Ok... Så orderen får status "sendt" når pakken er levert på postkontoret?

Lenke til kommentar

5795258[/snapback]

Ok... Så orderen får status "sendt" når pakken er levert på postkontoret?

5795269[/snapback]

 

Aner ikke. Statusen ble endret nå i 20 tiden så om det ble gjort samtidig som pakken ble overlevert til Posten så rakk ikke Gamerzone innleveringsfristen kl. 16:30. Ergo. Vi har spillet på fredag. MEN, det kan jo være at de har fått sakene levert til posten tidligere i dag, for å rekke innleveringsfristen, og at de nå sitter å registrerer ordreinformasjonen i sitt system. HVIS det er tilfelle vil jo de si at Oblivion ligger i postkassa i morgen.

 

Det får vi nok vite i morgen :)

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar
Jeg er sinnsykt bekymra=)

 

Jeg la inn en ordre hos Cdon.no for et par mnd siden..

I ordren var det 2 artikkler    den ene SEFF oblivion med release 24mars

den andre var heroes med release 1 april.

 

Så det jeg lurer på og jeg lurer virkelig på det.... er om Jeg faktisk for oblivion på relese dagen eller om jeg faktisk på vente helt til første april fordi cdon folkene vil sende bestillingen min samla og vente på at begge artikklene skal være på lager..

 

Er det noen som har erfaring med dette hos CDON??

 

og en annen ting som bekymra meg litt var hvis jeg i det heletatt skulle få oblivion på fredag 24 burde det jo vært sendt fra cdon nå!

 

men dette er statusen min:

 

 

Ordren inneholder følgende:

 

Artikkelnummer Tittel Ordrestatus Antall Sum Total sum

 

3003448 PC - Heroes of Might & Magic V        Ikke sendt 1 359 kr

 

3002706 PC - The Elder Scrolls IV: Oblivion  Ikke sendt kr 369 kr

 

    Frakt: 29 kr

 

 

    Total sum: 757 kr

 

Som dere ser.. Ikke sendt  :(((  eller er siden bare ikke oppdatert?

 

Takker ekstremt for svar som roer ned sjela mi ;)

5794579[/snapback]

 

Haha, vi sitter i NØYAKTIG samme båt, min venn.

La inn min ordre (identisk til din) i månedsskiftet jan/feb...

 

*bite negl*

Lenke til kommentar
Aner ikke. Statusen ble endret nå i 20 tiden så om det ble gjort samtidig som pakken ble overlevert til Posten så rakk ikke Gamerzone innleveringsfristen kl. 16:30. Ergo. Vi har spillet på fredag. MEN, det kan jo være at de har fått sakene levert til posten tidligere i dag, for å rekke innleveringsfristen, og at de nå sitter å registrerer ordreinformasjonen i sitt system. HVIS det er tilfelle vil jo de si at Oblivion ligger i postkassa i morgen.

 

Det får vi nok vite i morgen :)

5795296[/snapback]

Ok... Får håpe at de rakk det da.

Jeg har fortsatt ikke fått noe mail som sier at den er sendt og med pakkesporing da.(Servicepakke) .. men det tar sikkert litt tid.

Endret av DeGrevio
Lenke til kommentar
da var oblivion sendt! :D

Gamezone.no x360 CE

5795152[/snapback]

GrrRrRRRr! Min PC CE er fortsatt venteordre.. Når skjedde dette?

5795244[/snapback]

 

Min PC CE versjon er også fortsatt venteordre :cry: , da kan vi i alle fall lide sammen.

5795329[/snapback]

Kanskje de proserer XB først.. Skal nok ikke se bort fra at de er sendt etter LOST. ^^

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Jeg er sinnsykt bekymra=)

 

Jeg la inn en ordre hos Cdon.no for et par mnd siden..

I ordren var det 2 artikkler    den ene SEFF oblivion med release 24mars

den andre var heroes med release 1 april.

 

Så det jeg lurer på og jeg lurer virkelig på det.... er om Jeg faktisk for oblivion på relese dagen eller om jeg faktisk på vente helt til første april fordi cdon folkene vil sende bestillingen min samla og vente på at begge artikklene skal være på lager..

 

Er det noen som har erfaring med dette hos CDON??

 

og en annen ting som bekymra meg litt var hvis jeg i det heletatt skulle få oblivion på fredag 24 burde det jo vært sendt fra cdon nå!

 

men dette er statusen min:

 

 

Ordren inneholder følgende:

 

Artikkelnummer Tittel Ordrestatus Antall Sum Total sum

 

3003448 PC - Heroes of Might & Magic V        Ikke sendt 1 359 kr

 

3002706 PC - The Elder Scrolls IV: Oblivion   Ikke sendt kr 369 kr

 

    Frakt: 29 kr

 

 

     Total sum: 757 kr

 

Som dere ser.. Ikke sendt  :(((  eller er siden bare ikke oppdatert?

 

Takker ekstremt for svar som roer ned sjela mi ;)

5794579[/snapback]

 

Haha, vi sitter i NØYAKTIG samme båt, min venn.

La inn min ordre (identisk til din) i månedsskiftet jan/feb...

 

*bite negl*

5795299[/snapback]

 

Ikke for å ta motet fra dere, men CDON har base i Malmø, Sverige. Vil tro de også har lager i Sverige. Har dere ikke fått status "sendt" tror jeg bare ville slått meg til ro med å vente... "Snail mail" tar tid vettu.

 

Dessuten tviler jeg på at CDON er like ivrig på å få ut varene som Gamerzone og andre geek-sjapper. Gamerzone folka snur nok opp ned på døgnet for å få ut varer så fort som mulig.

 

+ Ikke ta dette for gitt, jeg bare "synser".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...