Deathie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Digger The Italian Job, så sett den mange ganger før.. Så blir nok Phone Booth på meg.. Aldri somla meg til å se den.. Eneste problemet er at lyden er borte på pcen .. =/ 5779112[/snapback] PC'en? Hva med å skru på TV'en istedenfor og se den der. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kiefer Sutherland burde døpe seg om til Jack Bauer. Jack Bauer er bare et überbarskt navn. Det synes iallefall jeg. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phone Booth må være tidenes billigst film forhold til suksess. Omtrent samme scenen hele filmen, men fordiom - utrolig nok - er den ganske så underholdene. Veldigt godt gjort av manusforfatter! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Digger The Italian Job, så sett den mange ganger før.. Så blir nok Phone Booth på meg.. Aldri somla meg til å se den.. Eneste problemet er at lyden er borte på pcen .. =/ 5779112[/snapback] PC'en? Hva med å skru på TV'en istedenfor og se den der. 5779126[/snapback] Fordi andre bruker tven, og har ikke TV3 på tven her på rommet.. Litt sånn avansert.. Enig i den Lord^ ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kiefer Sutherland burde døpe seg om til Jack Bauer. Jack Bauer er bare et überbarskt navn. Det synes iallefall jeg. 5779144[/snapback] Jeg hadde vært enig, hadde det ikke vært for at han faktisk heter KIEFER, som er minst like kult. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phone Booth er en finfin thriller, mye bedre enn nyversjonen av Italian Job. Farrel er undervurdert. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Joda Kiefer er ganske barskt det og. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Det ble Phone Booth på meg og. En ganske god film. Trudde vi skulle se Kiefer lengre enn 2 minutt, men men Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vi hørte han jo under hele filmen da. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 OK - hva endte dere opp med å se? Phone Booth? Italian Job? Jeg så Italian Job og den har jeg sett før. Burde jeg sett Phone Booth? Valgte jeg feil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det ble Phone Booth (ihvertfall litt) på meg, og Wintermuthe: Hvis du har sett en film før, og en du ikke har sett går samtidig, er det alltid lurt å se den du ikke har sett. Det er sånn man oppdager nye godbiter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Vi hørte han jo under hele filmen da. 5781316[/snapback] Jojo, men håpet at vi kanskje kunne sett litt mer til han. Ikke bare hørt :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 er Italian Job thriller? hehe , den filmen er uansett en 3'er i mine øyne, blir så dumt å fylle en mini-cooper full av gull barrer og deretter hoppe ut av tuneller og lande på nesa med bilen...ett eller annet som ikke helt stemmer der .. Phonebooth hadde jeg sett hadde jeg vært deg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det ble "The Italian Job" på meg da jeg har "Phone Booth" på DVD. Ble positivt overrasket, trodde filmen kom til å være reint søppel. Grei actionkomedie, jeg gir den 5/10 mens orginalen (med Michael Caine!)var 8/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå