MartinF Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hei.. Jeg vet ikke hekt hvilken av disse to filmene jeg skal se i kveld. I og med at de starter samtidig vil jeg ha litt info fra dere om hva dere syns om disse filmene.. Hvilken bør jeg se i kveld? The Italian Job IMDB Amerikansk thriller fra 2003. Planen var idiotsikker. Kuppet perfekt til minste detalj. Flukten ytterst smidig. Det eneste mestertyven Charlie Croker ikke hadde kunnet forutse, var et svik fra en av sine egne. Medvirkende:Mark Wahlberg, Charlize Theron, Edward Norton, Seth Green, Jason Statham. Regi:F. Gary Gray. (15. år) TV2 -- Phone Booth IMDB Amerikansk dramathriller fra 2002. New York har 8 millioner innbyggere, 22 millioner telefoner, og en milliard telefonsamtaler hver dag. Sjansen for at Stuart svarer når det ringer i en telefonboks burde derfor være under null. Likevel er det ham som løfter av røret når det kimer. Det skal vise seg å bli en langt mer alvorlig samtale enn han hadde ventet seg. Fra det øyeblikket han tar telefonen henger livet hans i en tynn tråd. Et sted lengre oppe i gaten sitter en mann i et vindu. Han har våpen og kikkert – og har Stuart i siktet. Hvis Stuart legger på røret er han ferdig! Medvirkende:Colin Farrell, Kiefer Sutherland, Forest Whitaker, Radha Mitchell, Katie Holmes. Regi:Joel Schumacher. TV3 Endret 19. mars 2006 av Martins90 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg skal iallefall prøve å få med meg Phonebooth, det er jo Jack Bauer liksom. Kan ikke svikte ham :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har sett begge og begge synes jeg er bra på sin måte. Vanskelig å velge, men begge er meget underholdende. Den ene actionkomedie, mens den andre er mer en thriller. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phonebooth er på TV3 eller? Lenke til kommentar
graastein Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 The Italian Job er dritbra! Det synes iallefall jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Phonebooth er på TV3 eller? 5777307[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phonebooth er på TV3 eller? 5777307[/snapback] Jepp 5777314[/snapback] Har ikke TV3 Men får vel se italian job. Har mest lyst til å se Phonebooth men.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 The Italian Job er mellom-halvveis-ålreit-ikkesågale-ok. Phone Booth eier. Phone Booth er filmen å se. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 uff uff, hva er galt med folk? Se the italian job. har den på dvd jeg. veldig bra film med god action og bra humor. Kan ikke sammenlignes med filmer i samme sjanger sånn som oceans eleven, swordfish eller snatch, men denne er definitivt bra og bedre enn phone boot. også: ned med jack bauer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Bare synd det er remaken av Italien Job... Da blir det nok å lete frem en DVD i hyllen. Endret 19. mars 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mangt man skal lage topic av... Jeg skal iallefall prøve å få med meg Phonebooth, det er jo Jack Bauer liksom. Kan ikke svikte ham :!: 5777297[/snapback] Det er ikke akkurat en film der man får se så mye til Jack Bauer. Phonebooth er på TV3 eller? 5777307[/snapback] Jepp 5777314[/snapback] Dette bør da være grunn nok å se The Italian Job. Personlig synes jeg de begge er filmer som havner midt på treet, men om jeg måtte velge en film, ville deg blitt The Italian Job. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phonebooth er mye _veldig bra_ dialog, mens Italian Job baserer seg mer på action. Phonebooth er sånn sett mye bedre, da den krevde mye mer av skuespillerene og regissøren. Jeg ville sett phonebooth dersom jeg måtte velge, særlig fordi tv3 har så mye reklame, men også fordi det er en film man burde se minst én gang! Jeg har forsåvidt begge stående i hyllen Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Phonebooth er så utroooolig kjedelig når du har sett den noen ganger... var stilig første og andre gangen, men etter det er den drepen. The Italian Job er en typisk mainstream, kommers actionfilm med mye reklame (Mini Cooper bl.a.), men artig på sin måte. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er Jack Bauer i phone Booth? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Kiefer Sutherland er i Phone Booth ja. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Skal se Phone Booth, tar opp The Italian Job Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Nå starter den straks. Trodde den begynte halv jeg, men det er visst 2120. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er Jack Bauer i phone Booth? 5778937[/snapback] Skulle tatt seg ut om Jack Bauer plutselig viste seg i Phone Booth. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Digger The Italian Job, så sett den mange ganger før.. Så blir nok Phone Booth på meg.. Aldri somla meg til å se den.. Eneste problemet er at lyden er borte på pcen .. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå