Gå til innhold

TV i kveld: The Italian Job eller Phone Booth?

MartinF

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg vet ikke hekt hvilken av disse to filmene jeg skal se i kveld. I og med at de starter samtidig vil jeg ha litt info fra dere om hva dere syns om disse filmene.. Hvilken bør jeg se i kveld?

The Italian Job

IMDB

Amerikansk thriller fra 2003. Planen var idiotsikker. Kuppet perfekt til minste detalj. Flukten ytterst smidig. Det eneste mestertyven Charlie Croker ikke hadde kunnet forutse, var et svik fra en av sine egne. Medvirkende:Mark Wahlberg, Charlize Theron, Edward Norton, Seth Green, Jason Statham. Regi:F. Gary Gray. (15. år)

TV2

--

Phone Booth

IMDB

Amerikansk dramathriller fra 2002. New York har 8 millioner innbyggere, 22 millioner telefoner, og en milliard telefonsamtaler hver dag. Sjansen for at Stuart svarer når det ringer i en telefonboks burde derfor være under null. Likevel er det ham som løfter av røret når det kimer. Det skal vise seg å bli en langt mer alvorlig samtale enn han hadde ventet seg. Fra det øyeblikket han tar telefonen henger livet hans i en tynn tråd. Et sted lengre oppe i gaten sitter en mann i et vindu. Han har våpen og kikkert – og har Stuart i siktet. Hvis Stuart legger på røret er han ferdig! Medvirkende:Colin Farrell, Kiefer Sutherland, Forest Whitaker, Radha Mitchell, Katie Holmes. Regi:Joel Schumacher.

TV3

Endret av Martins90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff uff, hva er galt med folk? :p

Se the italian job. har den på dvd jeg. veldig bra film med god action og bra humor. Kan ikke sammenlignes med filmer i samme sjanger sånn som oceans eleven, swordfish eller snatch, men denne er definitivt bra og bedre enn phone boot. også: ned med jack bauer :p

Lenke til kommentar

Mangt man skal lage topic av... :ermm:

Jeg skal iallefall prøve å få med meg Phonebooth, det er jo Jack Bauer liksom. Kan ikke svikte ham :!:

5777297[/snapback]

Det er ikke akkurat en film der man får se så mye til Jack Bauer.

Phonebooth er på TV3 eller?

5777307[/snapback]

Jepp ;)

5777314[/snapback]

Dette bør da være grunn nok å se The Italian Job. Personlig synes jeg de begge er filmer som havner midt på treet, men om jeg måtte velge en film, ville deg blitt The Italian Job.

Lenke til kommentar

Phonebooth er mye _veldig bra_ dialog, mens Italian Job baserer seg mer på action. Phonebooth er sånn sett mye bedre, da den krevde mye mer av skuespillerene og regissøren.

Jeg ville sett phonebooth dersom jeg måtte velge, særlig fordi tv3 har så mye reklame, men også fordi det er en film man burde se minst én gang! Jeg har forsåvidt begge stående i hyllen :)

Lenke til kommentar

Phonebooth er så utroooolig kjedelig når du har sett den noen ganger... var stilig første og andre gangen, men etter det er den drepen. The Italian Job er en typisk mainstream, kommers actionfilm med mye reklame (Mini Cooper bl.a.), men artig på sin måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...