Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 1. har en kjøler til geforce 6800gt liggende, kan jeg bruke den på 7800gt? 2. hvem er den beste kjøleren til pentium d socket 775? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Zalman CNPS9500 LED har jo fine erfaringer... har vifta selv, og jeg kan ikke si at min ikke overstiger 35 grader idle, men nå har jo jeg en 3.6Ghz Prescott og ikke en AMD. For alt jeg vet kan jeg jo ha montert den feil vei, og det har gitt folk jeg kjenner fatale følger (=75 grader på CPU). Hvis du monterer den riktig skulle det nok gå greit. =] Når det gjelder første spørsmål er jeg ikke sikker, men hvis viftefestene er like på begge kort skulle jeg da tro at det gikk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 1. har en kjøler til geforce 6800gt liggende, kan jeg bruke den på 7800gt?2. hvem er den beste kjøleren til pentium d socket 775? 5777183[/snapback] 1. Passer det med festene, så går det fint. Eneste er at jeg vil tro at 7800gt produsterer mer varme enn 6800gt. Dvs er kanskje 6800gt kjøleren litt dårligere. Men som sagt, passer festene, er alt ok 2. HVILKEN ikke hvem. Og hva som er best for akkuratt din kjøler. Det er da litt vanskelig å si. SPESIELT når du ikke sier noe prisklasse. Eller andre krav for den saks skyld. Men her har du en liste over alle kjølerene som iallefall passer til din socket. Jeg kan selv anbefale Scythe "Ninja" SCNJ-1000. Jeg kjøpte den nettop og bruker den nå. Eneste som er litt bad, er hvis du har dårlig plass i kabinettet. Hos meg så bruker jeg for tiden ikke side dør, men det er ikke pga kjøleren. Men jeg må si at det ser dårlig ut med plassen. Over til de positive sidene, jeg har gått fra nesten 50 grader @ load, til 33. - Og dette er etter jeg har klokker prossessoren min fra 2.4 til 2.88GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå