10owen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei Har et MSI 6800 GT PCI-E Faller garantien bort ved montering av vannblokk ? Mvh. 10owen Lenke til kommentar
Cool Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei Har et MSI 6800 GT PCI-E Faller garantien bort ved montering av vannblokk ? Mvh. 10owen 5777054[/snapback] Skulle ikke tro det. Hvis du monterer standard kjøleren hvis det skulle skje noe, så vises det ikke på noe vis at den har vert plukket av. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det er visstnok forskjellig fra hvilken butikk den er kjøpt hos da de KAN nekte deg garanti men ikke alle gjør det.. Anbefaler deg å ta kontakt og sjekke for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Tenkte litt på dette jeg også, har jo montert på en Silencer på mitt kort, og PCen pleier å stå på hele tiden. Hva kan jeg gjøre hvis viften stopper en dag og kortet brenner opp, når jeg ikke er hjemme altså? Lenke til kommentar
10owen Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Men hvis eg monterer på igjen den orginale kjøleren er det da mulig å sjå at den har vert avmontert ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Tenkte litt på dette jeg også, har jo montert på en Silencer på mitt kort, og PCen pleier å stå på hele tiden.Hva kan jeg gjøre hvis viften stopper en dag og kortet brenner opp, når jeg ikke er hjemme altså? 5777298[/snapback] Da er det jo kjøleren DU har montert som streiker og da gjelder selvsagt ikke garanti på kortet, streiker derimot original kjøler så er det en annen sak. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Men som regel så har vel kjølere som ettermonteres garanti også for evt. teknisk svikt om dette omfatter også om skjermkortet blir skadet eller om det er kun kjøler står i det-heftet-man-ikke-leser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå