lundvegard Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 her kan alle som har en toshiba laptop diskutere alt om maskinene sine. har selv en ny toshiba m70-144 som jeg er kjempefornøyd med! eneste jeg kan sette fingeren på er at en sjelden gang kommer det en liten pipelyd fra den?? har oppdatert alt på maskinen. windows å bios, men lyden kommer av og til fordet. er det noen flere som har denne modellen som har den lyden, å i såfall hvordan får jeg den bort? ps. alt fungerer supert ellers. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er vel en A50 her i gården.. Funker fett den.. Savner dog litt bedre batteritid(les: Ca 2 timer). Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har samme modellen som lundvegard, men denne pipelyden har jeg ikke vært borti.. Det kan ikke ha noe med at harddisktemperaturen har nådd et visst punkt og et eller annet 3d party program sier ifra? Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 syns det var mange spesial knapper på maskinen! utroligt kjekt at man kan slå av og på mousepadden med ett tastetrykk! Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hadde en m70-144 for noen uker og pipelyden som beskrevet har jeg ikke fått :S Prøv å sjekke temperaturene med noenting som Sisoft Sandra! Lenke til kommentar
toranv Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har også en M70-144, føler at etter jeg kjøpte min har det eksplodert med M70'er overalt så ingenting om de før men ihvertfall en kjempelaptop med gode specs for en grei penge. Vurderer å pinmodde cpu'en men det koster og er risikabelt. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 hvorfor følger det med blåtann programmvare på maskinen? Lenke til kommentar
skartun Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvilke spill har dere fått til å rulle relativt greit på den? Tror dere den vil synke i pris snart? Er dette ein av de beste dataene til litt spill, surfing osv til ein sånn pris? Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, jeg tror at M70-144 er det beste du får til under 10k, har spillt BF2 på den og det gikk bra nok. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Men jeg tror ikke prisen vil synke ytterligere. Modellen blir helt sikker bare oppdatert/faset ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå