Bone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Heisann! Kjøpt ny PC, og tenkte jeg skulle runde Pandora Tomorro før jeg gikk over på Chaos Theory.. Uansett; Har installert Splinter Cell - Pandora Tomorrow, men når jeg skal starte spillet, så hakker det noe så inni granskauen mye! Dette begynner allerede ved UBI -logoen/introen som kommer heeeelt i starten. (Klarer liksom ikke å komme noe videre heller, for jeg har ikke tenkt å sette av HELE dagen på på introen i dette spillet..) Fikk et tips om å disable ene CPU Core'n, da DUALCORE (jeg har FX-60) er visstnok et lite problem for diverse spill.. Noen annen måte å "disable" den ene Core'n på, enn å "angi affinitet" i oppgavebehandlingen på, vet jeg ikke.. Så jeg gjorde nettopp det! Og det funket, ..sån delvis! For, nå har hakkingen sluttet, og spillet (dvs. introen og menyvalgene; der man velger single/coop/credit) flyter slikt sett.. Men, nå har en sinnsykt flimring startet!, og jeg får ikke til å komme videre etter å ha f.eks trykket på "singleplayer -Bilde" ..det skjer ikke noe mer, og jeg må avslutte med ESC (og det fungerer!).. Så vidt jeg vet har jeg lastet ned og installert alle oppdateringene til spillet.. Sitter med en FX-60, som sagt, og et x1900xtx -kort, RAM'n skal også klare seg. Noen som kan hjelpe? Takk, takk! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvi....jsp?gameId=655 test denne, kanskje du finner ut noe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Takker.. skal kikke det litt ut nå.. Ellers så har jeg funnet en måte å halvt unngå problemet på.. Må bare starte SplinterCell2.exe -fila manuelt (den som går rett i single-player) for å unngå menyene.. og så switche tilbake å gjøre om affiniteten.. Og så går det, faktisk! Men, takk.. skal se på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå