seitn Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 har bestilt en del hardware fra itbutikken.com på track n trace sidene deres skal man i utgangspunktet få valget om man vil ha alt i en og samme pakke, det fikk ikke jeg. på tross av at det jeg bestilte (cpu, skjermkort, ram og hovedkort) er lite nok for èn stor pakke. fikk min første vare for litt siden. og fikk 2 seperate pakker her forleden. pr pakke er det 1xx NOK i frakt, også har vi gebyr i tillegg på 3x NOK. så hvis de skulle sende meg de 4 varene jeg hadde bestilt èn og èn hadde jeg blidt nødt og legge ut ca 5xx bare i frakt og gebyr. Da sitter jeg igjen med 1 spørsmål. hva i alle *******r tenker de på i itbutikken.com? 4xx NOK i tillegg er kanskje ikke all verden, men de 4xx ville jeg mye heller brukt på kino eller en bedre middag, noe annet enn gebyr i alle fall. sendte pakkene i retur, jeg. sendte dem en mail hvor jeg forklarte at det der vil ikke jeg ha noe av. de kunne sende meg varene mine påny i èn og samme pakke, ellers kuttet jeg dem ut for godt. fikk svar igår; "hva er ditt ordre nr.?" svarte på det igår, med det samme jeg fikk den. har enda ikke hørt fra dem. ANBEFALER IKKE ITBUTIKKEN.COM Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvordan er det mulig at de kan sende 4 små artikkler hver for seg?? Sykt.. Fint at du returnerte varene, hadde gjort det samme sjøl! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Opplevde det samme i fjor en gang... fikk da to pakker ifra ITButikken. Damen på postkontoret krevde dobbelt opp med gebyr, men jeg nektet. Det endte med at hun faktisk ringte til ITButikken, og jeg fikk mehold og trengte bare å betale 1xgebyr. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 15:09, skrev seitn:..på track n trace sidene deres skal man i utgangspunktet få valget om man vil ha alt i en og samme pakke, det fikk ikke jeg... Fikk ikke? Hvis det ikke er noe valg så sender dem vel som dem vil.. står det noe sted at dem skal sende alt sammen i en pakke? Bare å bytte webshop hvis den ikke passer for deg, ikke noe du behøver å jabbe om. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det har opplagt skjedd noe galt her. Jeg er helt sikker på at du fikk opp muligheten til å velge om dem skal sende varene samlet eller ikke. Det finner du øverst på track & trace. Har du ved en feil haket av der kan det som har skjedd deg skje. Jeg bestiller nesten alt i fra itbutikken og har aldri opplevd det problemet. Og jeg bestiller MYE. Jeg har riktig nok fått pakken sendt i flere esker, men aldri betalt mer enn en porto. Du har nok gjort det rette i å sende pakkene tilbake, men jeg hadde ringt Itbutikken først å spørt om dem kunne sende deg en ny faktura i stedet. Itbutikken anbefaler jeg til alle som vil handle billig og samtidtlig få lengre garanti enn vanlig og meget god service. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 17:53, skrev aNti hero:Hvis det ikke er noe valg så sender dem vel som dem vil.. står det noe sted at dem skal sende alt sammen i en pakke? ?? Hva er logisk da? Bestiller man 4 stk. artikkler (på SAMME bestilling)som fint går i en liten pakke, - hvilken grunn skulle man ha for å ønske å få det i 4 forskjellige forsendelser?? Det er lov å bruke hodet! Det gjelder de som driver netthandel også?!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå