buskmann Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har overført penger til en konto i Barclays Bank i England. Jeg bruker Skandiabanken. Der står det: Skandiabanken confirms that this payment has been sent to the recipient's bank. Nominal transfer time for international wire transactions is 5-8 business days. If any intermediary or beneficiary's bank deems the applied payment information incomplete or faulty, the payment may be rejected and returned to payer without further notice. Tar det altså minst én uke å få overført penger til mottakeren? Noen som har prøvd tidligere? Jeg brukte IBAN-kontonummer, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har ikke betalt til England, men til og fra noen andre land. Og ja, det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Da pappa overførte penger til meg fra Skandiabanken til NatWest tok det bare en dag og noen ganger fikk jeg pengene samme dagen. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg inn oppdraget i nettbanken torsdag 16. mars, og fikk pakken fra England i dag 21. mars. Hva som er postgang og betaling i dette, det veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 har sendt penger med wire transfer til tyskland og uk før. det tok 4 bussinessdays i begge tilfeller... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har bare overført til England en gang, og det tok noe alvorlig lang tid eller noe. 4 uker eller noe... Overfører av og til til USA. Tar en uke ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg