Gå til innhold

Hvordan inst. ATI driver på Mepis 3.4-3


Anbefalte innlegg

Det er snakk om ATI9600

 

Kan dette gjøres lett i konsollen som nVidia drivere?

I Mepis kan man bruke OS Center og huke av "Official ATI fglrx driver" så fikser alt seg?

 

Har hørt om en del uheldige hendelser, det er ikke min PC, er ikke vandt med Mepis enda, aldri installert ATI drivere... så jeg tenkte å spørre her først.

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også tredje linken da :blush:

 

Sorry... søkte bare rundt på et par forum...

 

EDIT: Men uansett, takk igjen olear :D

 

EDIT2: Tror ikke ATI driverne til kortet hans var helt stabile enda, endte opp i en eller annen fatal error, så han gikk tilbake til Windows uten lyd, men med skjermkortdrivere (skulle spille og orket ikke å knote mer). Tror dette har vært et av de beste eksemplene der Linux har slått Windows i alt som heter brukervennlighet (eneste problemet på Mepis var skjermkortdrivere, men det som var det viktigste akkurat i dag :( ...)! Så mye problemer for å få installert Windows må man lete lenge etter :p Selv om han er ûber-Windows-fan så måtte han si at han ble litt positivt overasket :)

 

Har installert Mepis på begge PC'ene mine, så brukervennlig må man lete lenge etter :) Codecs blir og skjermkortdrivere kan installeres under installasjon og installasjonen foregår mens man er i os'et på Live-CD så man kan surfe, chatte og og spille småspill mens man installerer :D

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...