fox Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Som emnen forteller.. Jeg har mekket et design som jeg ønsker å bruke til hjemmeside.. Jeg har litt peiling i css og div.. Veit åssen å mekke ei side, ikke 100% perfekt men greit nok håper jeg men er det lett å kode inn wordpress? min kunnskap i web er ikke veldig bra.. er amatør jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Du må regne med noen timer med knoting og lesing på wordpress.org > docs, men det går alltids greit. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 vil det gå fint ettersom jeg har kun liksom grunnla kunnskap om css og html? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Wordpress går i PHP, så grunnleggende kunnskap om dette hadde vært å foretrekke. Likevel tror jeg det vil gå fint, da mesteparten av kodene som Wordpress bruker er veldig logiske. For eksempel er <?php the_title(); ?> koden for å sette inn tittelen (overskriften) på en artikkel. Jeg tror det vil bli enklest for deg å lage en template til Wordpress. Ta utgangspunkt i en eksisterende template, og bytt ut HTML-en og CSS-en. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 takk for tips.. skal se på det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 http://codex.wordpress.org/Template_Tags er ganske nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå