tbend Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) To soldater mistet livet i en stridsvognulykke torsdag kveld. Forsvaret har satt ned en undersøkelseskommisjon, ledet av oberstløytnant Svein Harald Halvorsen ved Forsvarets stabsskole, for å finne svar på hvorfor øvelsesledelsen til Cold Response trolig ikke visste om det lille tjernet på Veggfjell der stridsvognen gikk gjennom isen. Har vært ved ulykkes stedet å sett, skjønner ikke at det er mulig å ha så mye uflaks. Oppe ved platået, der skjedde det: Her ser vi litt av løpet stikke opp av vannet: Det var Kenneth Møller Nyen fra Våler i Solør og Knut Christian Syse fra Tønsberg, begge 21 år gamle. R.I.P: Kenneth Møller Nyen & Knut Christian Syse Tragisk. Endret 19. mars 2006 av tbend Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 så jævla provoserende at slikt skjer, særlig med tanke på at forsvaret ble advart mot tynn is av lokalfolk. jeg var også i samme avdeling som Syse når jeg var i førstegangstjenesten så jeg vet jo hvem det er. det er så tragisk. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Jepp er enig. Har sprunget O-Løp i samme området og det er mange småfarlige vann/tjern som dette. Kartet til O-Gruppa i Bjerkvik har vannet tegnet inn, men det hadde tydeligvis ikke forsvaret Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg vil vel ikke kalle det uflaks, når de tydeligvis ikke har undersøkt området godt nok. Da kan slike ting som dette skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå