Zepp Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Etter å ha erfart litt problemer med skjermkort-driveren min, installerte jeg den siste ATI Catalyst "pakken". Problemet jeg umiddelbart erfarte var at musepekeren forsvant ut av LCD skjermen min og da til høyre i skjermbildet. Når jeg fører musepekeren til venstre, opp eller ned, stopper den i grensene for skjermbildet, men kan altså føres "metervis" avgårde til høyre. Noen med samme erfaring og løsning på irritasjonsmomentet? Lenke til kommentar
NooN Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 du har sikkert på "utvidelse av skjerm" se på egenskaper for skjerm og velg skjerm 2 -> fjern "utvid skrivebord til denne skjermen" Lenke til kommentar
Zepp Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 I blant er løsningen i overkant for enkel. Takk for hjelpen, NooN! Lenke til kommentar
punq Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei. Hvor er det jeg gjør dette? Har samme problemet.............. Er det her jeg skal gjøre det..? Hvor finner jeg skjerminstillingene? Kontrollpanel, egenskaper, instillinger....? Finner ikke ut hvor jeg gjør det..=/ Plz help=p Endret 8. april 2007 av punq Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 høyreklikk på skrivebordet -> velg properties/egenskaper -> settings tabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå