Gå til innhold

Warden -WoW spion software

Anbefalte innlegg

Så nå kan jeg bli bannet? Siden jeg har wow oppe samtidig som jeg leste på denne siden?

5776953[/snapback]

Ja.

5777147[/snapback]

Jeg vet ikke om du kan, mulig det, har aldri hørt om noen som har blitt bannet for det før, men uansett om du kan eller ikke rent teoretisk sett, er det heller tvilsomt at du i praksis blir det.

Nesten siden jeg begynte å spille WoW har jeg spilt det i vindu, for å holde på med andre ting samtidig, jeg har da konstant utorrent oppe og går, jeg leser på diverse websider, har vært innom tonnevis av suspekte websider for å lese om exploits, hacks, bots, osv, også sider som selger gull. I tillegg sitter jeg gjerne og ser en film eller serie mens jeg grinder.

Jeg har ihvertfall ikke fått så mye som en advarsel engang.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler sterkt på at jeg har vært heldig. Tror du virkelig Blizzard er tjent med å sperre kontoen til alle som driver med andre ting enn WoW samtidig? Hvorfor har man i det hele tatt muligheten til å spille spillet i vindu da? Hvor mange kjører ikke andre programmer enn WoW i bakgrunnen når de spiller, f.eks torrent, msn, osv.

Det er alt for mye penger å gå glipp av til at de kjører en slik policy.

Lenke til kommentar

er enig med BTK, jeg har også lest litt på wow gold nettsider og sånt mens wow er minimert, har alltid msn og winamp oppe samtidig, ofte torrent også, aldri skjedd noe med meg og jeg har spilt i over et år nå...

edit: leif

Endret av Ickz
Lenke til kommentar

Om noen har sendt inn en ticket på at du f.eks exploiter/haxxore litt så overvåker dem deg vell, vil jeg tro. Men ikke ellers, ivertfall ikke uten grunn.

Har alltid kjørt wow i windowed mode med diverse torrents og shit på.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå tro at man ikke blir bannet om man leser aldri så mye om cheat/gold sider mens man spiller wow. Det eneste man muligens oppnår er at blizzard begynner å følge med på din char i spillet. Hva du mottar av gull etc...

Fra Blizzard sin side er det jo selvsagt ikke ulovlig å lese om cheats og hvordan kjøpe gold etc. Det eneste som er ulovlig er jo å faktisk cheate/kjøpe gold. Så uten dem finner bevis på at man faktisk har cheatet in-game så blir man ikek bannet. selv om man sikekrt får mye mer oppmerksomhet fra Blizz sin side om man leser på gold sider mens man spiller. Men så lenge man faktisk ikke jukser elelr kjøper gold så er man nok helt trygg, uansett hva nettleserside man skulle ha oppe mens man spiller.

Lenke til kommentar

jaja, nå har det seg sånn at det jeg vet er at jeg alltid har opp thottbot og allakhazam i bakgrunnen av wow, aldri blitt bannet. Aldri hørt om noen som har blitt bannet for det heller. Jeg vet om 2 stk som har blitt bannet, ene var for at han sto å yellet rasistike ting i IF , andre var for at en som brukte fish bot. Jeg har en annen account som jeg har prøv grinde bot på fra lvl 1-40 , aldri blitt bannet. tror ikke så mye på warden akkurat jeg =)

Endret av Kakew
Lenke til kommentar

Jeg er veldig kritisk til det her, fordi jeg kjenner flere som kjøper gull, ofte, og jeg har selv vært å kikka litt rundt på slike "gold" sider imens WoW har vært oppe.

Det som også er rart er at jeg ikke har hørt noen verdens ting om denne saken før jeg leste dette nå, og hvis det skulle vært sant, da lurer jeg på hvor mange som hadde blitt bannet akkurat nå.

Jeg tviler også sterkt at blizzard har mannskap nok til å sitte å banne folk manuelt, og at et automatisk system banner folk som har noe med wow+gold oppe, bare i et nettleservindu.

Det Loeve sier er jeg også veldig enig i. Jeg syns spesielt "War" er overkritisk til denne saken.

Endret av Ullsokk
Lenke til kommentar

...og det er vel heller egentlig noen grunn til at Blizz skulle banne folk som kjoeper gull. At andre kjoeper gull har da aldri faatt noen til aa slutte med WoW (de boer i saatilfelle ta seg en bolle). Derimot saa holder det en god dose abonnementer levende, baade for de som gj0r selve gulfarmingen og for de som ikke har saa mye tid aa bruke paa WoW og kanskje hadde blitt lei, men som fortsetter fordi litt mer utstyr etc har blitt oppnaaelig for dem.

Lenke til kommentar

Leser du på utenlandske forum ser du at det er mange som har blitt bannet for sånne ting.

i europa 9000 siden 20 januar.

Dvs 100 kontoer blir sperret hver dag i EU .

De har en egen avdeling som etterforsker resultater fra warden, det sier seg selv at alle ikke kan sperres, da dør spillet, de luker nok ut det ser på som verstinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...