War Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Her kan dere poste det dere vet om Warden og gi andre spillere tips og råd Jeg kan begynne ,enkelt sakt : Warden et en software som kjører sammen med WoW uten at vi "vet" det. Hver 30 sek scanner den pcen for cheats og autoban words. Den scanner overskriften på internett vinduene du har oppe. Den scanner alle emailadressene dine om du har msn på. Den scanner passordene dine. Den scanner alle andre program som kjører i bakgrunnen og matcher disse opp mot en fast bann-liste. Når den finner treff lagrer den info og Blizzard etterforsker saken. DVS : Kjøper du gull mens WoW kjører Finner den sansynligvis et kjent navn i overskriften og du er busted. Leser du på forumet her inn eller andre steder på nett og åpner en link som har ordene wow cheat, wowliner og andre kjente cheats så risikerer du å bli bannet selv om du ikke gjør annet en å lese. Og sånn fortsetter Blizzard og overvåke deg, dette har endt opp med flere saksøkinger i statene og Blizz går selv ut og sier IKKE vær på internett eller bruk andre program når du kjører WoW Kilde: Flere mail fra Blizz, mail og forum til Warden utvikleren ++ Alle påstander er bekreftet. the Governor Software som viser oss warden . Hentet Herifra. Link 2 Legger til flere linker når jeg kommer hjem. Endret 19. mars 2006 av War Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 så jeg kan da gjøre blizzard opptatt ved å ha et vindu som selger gull oppe? interesant.... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Men du må kjøre WoW , og da blir du jo bannet. Mange sier det ikke skjer med dem, men det blir scannet og de ligger nok bare i en laaaang kø. Ny info Warden lastes ned og eksekveres hver gang du starter WoW, så den kan faktisk endre seg langt oftere enn ved hver patch. Endret 19. mars 2006 av War Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 jah, for man blir jo bannet hvis man har et vindu som selger gull mens man spiller. Sier seg jo selv... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hmm.. DA burde jo jeg vært bannet for lengst, ettersom thottbot har wow gold ads og reklamer på sidene sine. Alt+tab'er ofte ut i win for å sjekke noe på thottbot. Håpløst å banne folk på så tynt grunnlag. La oss f eks si at man har fått inn no spy/ad-ware på pc'n ang WoW gold, cheats eller annet. Skal man lissom bli bannet for ting man ikke er skyldig i også nå? Latterlig! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Nei man blir ikke det. O gdet med banns varer veldig, avogtil kan de banne deg på sekundet fordi de føler det er nødvendig, og av og til setter de deg i kø i 3 måneder før du plutselig får ban. Warden er et ganske bra system egentlig, men det hender litt for ofte at uskyldige spillere blir bannet. For eksempel ble en venn av meg bannet og 4 lvl 60 chars ble slettet, uten at han hadde gjort noe. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Warden lastes ned og eksekveres hver gang du starter WoW, så den kan faktisk endre seg langt oftere enn ved hver patch. Det er i hvert fall noe som har satt temmelig mange grå hår på programmerere av jukseprogrammer. Selv synes jeg det såklart er bra de har metoder for å detektere juksing, men når dette òg kan gå ut over vanlige spillere, er det muligens å gå for langt. Jeg har sett mange skrekkhistorier der uskyldige personer har blitt offer for denne heksejakten. Det er kanskje bare en brøkdel som er urettmessig bannet, men det burde jo dog være en måte å bevise sin uskyld, om en er, uten å måtte gå rettens vei. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Warden lastes ned og eksekveres hver gang du starter WoW, så den kan faktisk endre seg langt oftere enn ved hver patch. Det er i hvert fall noe som har satt temmelig mange grå hår på programmerere av jukseprogrammer. 5776627[/snapback] Warden scanner når du logger på og når du trykker "enter world", derfor har enkelte programutvikelre av bots etc, klart å skjule programmene under disse sekvensene. En annen ting er at mange slike program gjør en memory injection, og da kan warden finne de ved å scanne minnet og. Endret 19. mars 2006 av Goz Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Den scannet tittelen på internettsiden, og ord på siden. sikkert ikke ord som gold på internettsidene , men kode linjer og navn på programmer. Er det gold + wow i tittelen er man sikkert i trøbbel. ------------ Warden lastes ned og eksekveres hver gang du starter WoW, så den kan faktisk endre seg langt oftere enn ved hver patch. Det var laget flere prog som deaktiverte warden, fikk den til å sende blanke pakker. Men dette sier di ikke fungerer etter forrige patch Endret 19. mars 2006 av War Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så nå kan jeg bli bannet? Siden jeg har wow oppe samtidig som jeg leste på denne siden? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Skjønner ikke helt hvorfor dette skal være noen sak. Alle online-spill har antijuksesystemer oppe og kjører, og disse er nødvendige for at mannen i gata skal kunne få en fair spillopplevelse. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det var laget flere prog som deaktiverte warden, fikk den til å sende blanke pakker. Men dette sier di ikke fungerer etter forrige patch 5776875[/snapback] Nei, det lastes ned fra serveren: http://www.rootkit.com/blog.php?newsid=358 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Vet, men anti warden finnes , men må relages etter hver eneste oppdatering. Mye arbeid Forrige hack. Eksempel på at det finnes, Har redigert bort noe så det er lov å legge her. «·´¨*·.¸¸.«·.( How install BWH & disable Warden ).·».¸¸.·*¨`·» 1) Download BWH-Version 1.8 and unpack that whole stuff on an extern drive (whatever). You can unpack it to C:\, but if you got a USB-stick or something like that, use it. Even if Warden is able to scan it, we don't know. It's a bit safer. 2) Rename the BWH-Folder to whatever you want. 3) Open bwh_setup.exe, type in where your W0W-Exe is located. Then hit scan and wait a bit. By hitting Save you save your BWH-config, now you can close that bwh_setup.exe-Window. 4) Download xxxxx and unpack it, just like BWH. (Visual-Basic Runtimes required to run) 5) Before you go like "ZOMG!1!1!0nEtw0thr33!!1 IGOTH4X YEH LETS G0!11" - don't start your W0W! 6) Start Wardenxxxxxxxxxxxxx 7) Hit that Run Process-Button, search for your W0W.exe-File and open it. 8) Then type -debug in the Command prompt. 9) Then You gotta push that Continue button two times - wait a bit after you pushed Continue the first time, then do the second. 10) Congratulations, now your W0W will start and you guess what - you disabled Warden. «·´¨*·.¸¸.«·.( How inject BWH & open it ingame ).·».¸¸.·*¨`·» 1) Your W0W-Window is open now, you simply gotta go back to Windows-Explorer by hitting ALT + Tab and open the bwh_loader.exe. 2) Click on that "World of Warcraft [..]" in the small window - then hit the Install/Remove-button. 3) Now switch back to W0W (right, ALT + Tab) and hit F12. 4) A small window called Bubba's Warcraft Hack 1.4 appears. Now you're ready to pwn. Endret 19. mars 2006 av War Lenke til kommentar
zebe Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så nå kan jeg bli bannet? Siden jeg har wow oppe samtidig som jeg leste på denne siden? 5776953[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Så nå kan jeg bli bannet? Siden jeg har wow oppe samtidig som jeg leste på denne siden? 5776953[/snapback] ja Jeg lokket wow kun for å lese i denne tråden. Men siden det sto hvordan man deaktiverer warden er jeg trygg Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det finnest ingen sikre måter å deaktivere warden på, vist du prøver er det eneste du oppnår 100 ganger mer oppmerksomhet fra blizzard, og det vil få motsatt effekt. Vist de finne ut at du prøver å deaktivere warden (noe de vil) så er det bann uten advarsel. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Stemmer, Skal man gjøre dette for å jokse må man lese warden hver gang man skal spille og sjekke at softwaren ikke må endres, så må du håpe warden ikke forandrer seg mens su spiller. verdt risken? neppe. kanskje kjøpe en egen konto ,på egen pc og skaffe boe epicks . neppe verdt det. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Forresten er det ikke noe å uroe seg for. Jeg har hatt oppe og lest på diverse sider og forum dypt inne i hacker/bottermiljøet mens jeg spiller wow i flere måneder ingen bans. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 så jeg kan da gjøre blizzard opptatt ved å ha et vindu som selger gull oppe? interesant.... 5776410[/snapback] Et vindu som selger gull... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 så jeg kan da gjøre blizzard opptatt ved å ha et vindu som selger gull oppe? interesant.... 5776410[/snapback] Et vindu som selger gull... 5777440[/snapback] haha, noen som trenger å rolle need på hjerne ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå