benbeni89 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hei! Jeg fikk min i-mate SP5 igår... Men så skulle jeg legge inn noen sanger fra pc`n, og da fant den ikke minnekortet.. Det er et Kingstone 512MB minnekort... Jeg har prøvd og blåse nedi der flere ganger men det hjelper lite.. Det skal vel stå: "Storage Card" i File Manager? Takk for alle svar! Endret 19. mars 2006 av benbeni Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I telefonen sin File Manager skal du finne et "Storage Card" ja, med et grønt ikon som ligner på et minnekort. På PCen, så skal du finne den under "Min Windows Mobile-baserte enhet", og så "Storage Card". Men, er det telefonen i seg selv som ikke finner kortet ditt, eller PCen? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 I telefonen sin File Manager skal du finne et "Storage Card" ja, med et grønt ikon som ligner på et minnekort. På PCen, så skal du finne den under "Min Windows Mobile-baserte enhet", og så "Storage Card". Men, er det telefonen i seg selv som ikke finner kortet ditt, eller PCen? 5776889[/snapback] Hmm... Den kommer ikke opp! Dritt asså!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå