MrBjoern Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvordan legger jeg ut mapper og filer på et lokalt nettverk? Er det mulig og gjøre som i xp. Bare legge det man vil dele i mine delte mapper? og som sagt bruker jeg windows 98 (det eneste som funker på datan min) Håper noen kan hjelpe meg og Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har en Win98 PC i mitt nettverk, har bare satt på sharing på disken. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 ok. hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Høyreklikk på mappen du vil dele trykk på egenskaper, så er det vel en fane som heter deling Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 er ikke det hos meg. en annen måte og gjøre dette på? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenge siden jeg holdt på med Windows 98 og nettverk, men jeg mener det skal være noe med deling i Windows 98 også. Høyreklikk på mappa/partisjonen og velg deling kanskje? husker ikke helt i farta. Har bare Windows 2000 og XP her, så jeg får ikke sjekka det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Du må først gå inn på nettverks egenskaper, der finnes en knapp for å slå på fil og printer deling. Da skal det dukke opp en ny linje i menyen til egenskaper for mappe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 ok tusen takk. det virker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå