Gå til innhold

Databasen hadde tekniske problemer i natt

Anbefalte innlegg

Kanskje han tenker på problemet om at man blir automatisk sendt til www.diskusjon.no/index.php (tror vi hadde det problemet på betaforumet)

Eller så tenker han kanskje på problemet om at man bare kommer til en helt hvit side og at det samtidig står "index.php" på slutten av adressen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilvarslingen som gir beskjed om feil på serverne gav oss ikke nedemelding i natt. Apache på forum-serveren stoppet kl. 0231, og den ble først startet ca 0830 fordi vi ikke ble varslet før.

Jeg har ikke fått sett nærmere på hvorfor Apache plutselig hadde skrudd seg av, men skal få gjort dette i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Det har blitt bare problemer siden innføring av diskusjon.no :mad:

Gi oss tilbake forum.hardware.no :w00t:

5808934[/snapback]

Må si meg til dels enig der... Egentlig så oppstod problemet ved siste oppdatering, siden har jeg hatt problemer med at forumet har for stor trafikk og at man derfor ikke kommer inn til visse tider..

Lenke til kommentar
Det er ikke diskusjon.no det er problemer med.

Det er den nye versjonen av IPB

5853312[/snapback]

Eh, så lenge diskusjon.no bruker denne versjonen så er det den som har problemet da... :roll:

Jeg vet ikke så mye om oppbyggingen av forumet, men regner med at IPB har testet denne versjonen på større forumer enn disk.no.. Om jeg skulle gjette vilt så er det et databaseproblem en eller annen plass..

Lenke til kommentar

Nei de har de ikke, IPB kan ikke garantere ytelse på såpass store løsninger som vi kjører, forståelig nok. :)

Men slik vi ser det har systemet aldri vært bedre enn det har vært nå i det siste så hvis noen andre mener noe annet tar jeg alltid imot en PM.

Dog, de tekniske problemene er over for lengst så denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...