Gå til innhold

Databasen hadde tekniske problemer i natt

Anbefalte innlegg

Vi opplevde en heller lite samarbeidsvillig databaseserver i natt, noe som førte til et par timers nedetid, samt et par forsvunne poster, og vi beklager hvis dette har ført til problemer for noen.

Hvis noen nå skulle få en feilside mens de bruker forumet ber jeg dere om å si ifra her, slik at vi kan få sjekket det videre opp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjedde nå nettopp og. Jeg trykket på en vilkårlig posti "vis nye poster"

IPB WARNING [2] mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on 'xi.hardware.no' (111) (Line: 120 of /ips_kernel/class_db_mysql.php)

Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prov igjen senere.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Lurer bare på om forumet vil være som dette fra nå av, ikke veldig brukervennlig..

5787992[/snapback]

Det jobbes hardt for å få forumet ordentlig igjen. Feilene blir rettet og forumet blir bra igjen.

Jeg bruker firefox å har ikke opplevd feil på forumet siden 14:31

Lenke til kommentar
Lurer bare på om forumet vil være som dette fra nå av, ikke veldig brukervennlig..

5787992[/snapback]

Det jobbes hardt for å få forumet ordentlig igjen. Feilene blir rettet og forumet blir bra igjen.

5788189[/snapback]

Siden ikke noe er galt vet du i så tilfelle mye mer enn meg...

Dre@m_Lord: Det er slik fordi du har valgt det, velg trådvisning: standard, øverst i en tråd. ;)

Lenke til kommentar

5787992[/snapback]

5788189[/snapback]

Siden ikke noe er galt vet du i så tilfelle mye mer enn meg...

Dre@m_Lord: Det er slik fordi du har valgt det, velg trådvisning: standard, øverst i en tråd. ;)

5788199[/snapback]

Hehe, skjønte egentlig at det var noe jeg hadde gjort, men fant ikke ut hva... Takker...

En ting til bare, hvor er det blitt av OK skinnet... brukte det og var mest fornøyd med dette... Noen mulighet å få dette tilbakers..

Og kanskje en liten ting til bare, når jeg legger ut bilder som dette, ev. skal se på andres så får jeg bare lastet ned index.php... En eller annen innstilling der og kanskje? Hadde ikke dette problemet før..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Og kanskje en liten ting til bare, når jeg legger ut bilder som dette, ev. skal se på andres så får jeg bare lastet ned index.php... En eller annen innstilling der og kanskje? Hadde ikke dette problemet før..
Hva mener du med det? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...