d_stenvig Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Windows xp klarer ikke lenger å åpne noen programmer hvor selve programmet kjøres fra en .exe fil (hvilket som er de fleste). Grunnen til dette var at jeg gikk inn i "folder options" og "filtyper" for å få .exe filer til å vise benevnelsen sin (.exe). Den stod ikke på lista, og grunnen skjønner jeg nå, så jeg lagde en "ny" hvor jeg skrev inn "exe". Trykte OK så var dommedagen gjort. Ingenting kan åpnes lenger. har prøvd følgende: Gjennopprette windows i "sist fungerende konfigurasjon" Reinnstallere windows fra CD (repair), dette gikk utrolig nok heller ikke. Endeløse timer i å prøve å finne ut hvordan jeg kan få innstillingene tilbake. ..(bare det å trykke "åpne i" og bla seg frem går heller ikke.) Hjelp noen? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Du har slettet den .exe-oppføringen du laget? For å få filer til å vise filetternavn så fjerner du haken på "skjul filetternavn for kjente filtyper" i mappealternativer - vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå