Gå til innhold

A8N32 SLI deluxe, skurrelyder

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet at det er en egen tråd som handler om dette hovedkortet, men den er på 200 sider så jeg orker ikke bla gjennom hele.

Problemet mitt er at jeg har skurrelyder i høytalerene i windows, når jeg ser film, spiller osv.

Jeg har forsøkt å reinstallere Realtek drivere, jeg har forsøkt å avinstallere Realtek drivere og installere Nvidia drivere, jeg har prøvd begge to samtidig, jeg har alle instillinger jeg ikke bruker på mute. Allikevel skurrer det. Har lest en haug med poster om dette emnet, men jeg har ikke funnet noen svar som fungerer for meg.

Noen som har noen ideer? Pls hjelp.

Turbo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt kort gjør det samme, dette er noe av problemene man har med seg med integrerte kort. Når de skal putte så mye inn på så lite plass, vil dette gi utdslag i elektriske forstyrrelser.

Kjører selv anlegget på SPDIF, da skurrer det ikke. headsettet er en helt annen historie da.

Lenke til kommentar

Har samme kortet, og akkurat samme problemet. Knitrelyder hele tiden, og ruller jeg på musehjulet så spraker det skikkelig.

Er nok en fare for at det må bli et eget lydkort på meg, og så disable onboard lyden. Det er egentlig latterlig dårlig på et så dyrt og ellers skikkelig kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...