Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Som jeg har tatt selv: Hehe! Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fjern bildet du har i signaturen. Det er dessverre ikke lov og ha bilder i siganturen. Ser du andre som har det? Nei. Dermed er det sikkert en regel for det... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Fjern bildet du har i signaturen. Det er dessverre ikke lov og ha bilder i siganturen. Ser du andre som har det? Nei. Dermed er det sikkert en regel for det... Done. Fikk PM fra Imamene her om dette. Som du ser så har Imamene på HW.no tidligere også sensurert avataren min. Ytringfriheten er død. Lenge leve trulser om død og fordervelse for den som ytrer noen kritiske spørsmål til den verden vi lever i. Endret 7. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
heggli Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvem sa at påskeharen ikke finnes? Lenke til kommentar
heggli Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uff, jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Done. Fikk PM fra Imamene her om dette. Som du ser så har Imamene på HW.no tidligere også sensurert avataren min. Ytringfriheten er død. Lenge leve trulser om død og fordervelse for den som ytrer noen kritiske spørsmål til den verden vi lever i. Du er på et privat forum. Ikke prøv å rasle med ytringsfrihet-sabelen her. Ytringfrihet er bare en menneskerett i det offentlige, ikke på private foraer. Skulle da tro at det var mulig å forstå det. Endret 7. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Done. Fikk PM fra Imamene her om dette. Som du ser så har Imamene på HW.no tidligere også sensurert avataren min. Ytringfriheten er død. Lenge leve trulser om død og fordervelse for den som ytrer noen kritiske spørsmål til den verden vi lever i. Du er på et privat forum. Ikke prøv å rasle med ytringsfrihet-sabelen her. Ytringfrihet er bare en menneskerett i det offentlige, ikke på private foraer. Skulle da tro at det var mulig å forstå det. Siden du velger å ta debatten i det offentlige rom på det private foraet (litt selvmotsigende) framfor å sende meg en PM så ser jeg meg nødt til å svare i samme tråd. Hvem er premissgiver for de regler som er satt i privat forum som hardware.no? Selv om dette er et privat forum må det være lov å ytre sin skepsis til enklete av reglene uten at man skal bli kneblet av den grunn. Jeg har gjort som det ønskes av moderatorteamet, men må allikevel ha lov til å stille kritiske spørsmål. For ikke å være helt Off-Topic hår jeg hive med et bilde For å jobbe i top temp må man tydeligvis ha strutsehals og armer som en kulestøter Endret 7. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Synest denne er rett fantastisk! :'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå