Gå til innhold

Tråden for meningsløse og rare bilder

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjern bildet du har i signaturen. Det er dessverre ikke lov og ha bilder i siganturen. Ser du andre som har det? Nei. Dermed er det sikkert en regel for det...

Done. Fikk PM fra Imamene her om dette. Som du ser så har Imamene på HW.no tidligere også sensurert avataren min.

Ytringfriheten er død. Lenge leve trulser om død og fordervelse for den som ytrer noen kritiske spørsmål til den verden vi lever i.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Done. Fikk PM fra Imamene her om dette. Som du ser så har Imamene på HW.no tidligere også sensurert avataren min.

Ytringfriheten er død. Lenge leve trulser om død og fordervelse for den som ytrer noen kritiske spørsmål til den verden vi lever i.

Du er på et privat forum. Ikke prøv å rasle med ytringsfrihet-sabelen her. Ytringfrihet er bare en menneskerett i det offentlige, ikke på private foraer. Skulle da tro at det var mulig å forstå det.

post-51936-1194431077_thumb.jpg

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Du er på et privat forum. Ikke prøv å rasle med ytringsfrihet-sabelen her. Ytringfrihet er bare en menneskerett i det offentlige, ikke på private foraer. Skulle da tro at det var mulig å forstå det.

Siden du velger å ta debatten i det offentlige rom på det private foraet (litt selvmotsigende) framfor å sende meg en PM så ser jeg meg nødt til å svare i samme tråd.

Hvem er premissgiver for de regler som er satt i privat forum som hardware.no? Selv om dette er et privat forum må det være lov å ytre sin skepsis til enklete av reglene uten at man skal bli kneblet av den grunn. Jeg har gjort som det ønskes av moderatorteamet, men må allikevel ha lov til å stille kritiske spørsmål.

For ikke å være helt Off-Topic hår jeg hive med et bilde

1189760483281_231.jpg

For å jobbe i top temp må man tydeligvis ha strutsehals og armer som en kulestøter

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...