dravisher Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisan. Jeg har en Shuttle SN25P, som kun har 1 stk. PCI-e 1x port i tillegg til den ene PCI-e 16x porten til skjermkortet. Jeg spiller en del, og er derfor interessert i å få tak i et X-Fi USB lydkort. Jeg bruker kun hodetelefoner (sennheiser HD650), og jeg har hørt at den nye CMSS3D på X-Fi simulerer surround i hodetelefoner veldig bra. Jeg er derfor interessert i å vente på en USB versjon av dette (i stedet for å kjøpe Audigy 2 USB nå) hvis det kommer snart. Jeg lurer derfor på om noen vet om det er noen planer om å slippe et slikt kort? Jeg har søkt en del på internett, men finner ingen rykter eller spekulasjoner om det. Takker for hjelp Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Må få gi denne et lite *bump* i tilfelle noen vet noe... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Så langt jeg vet finnes ikke X-Fi i USB versjon og har ikke hørt at det skal komme. Endret 20. mars 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå