DagArne Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Har litt problemer med å velge webkamera. Har tenkt meg ca kr500,- maks i prisklasse. Titta litt på produktanmeldelsene inne på komplett, men er like usikker. Noen som har forslag til et bra webkamera med bra bildekvalitet.? Endret 19. mars 2006 av DagArne Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har sett kvaliteten på denne, og den er ikke så dum den altså... men det spørs jo hvor du legger lista til "bra bildekvalitet"...? Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Ser bra ut den, men skal jo kun bruker den når jeg chatter så da er det vel grei nok bildekvalitet til det. Hvet ikke hva jeg skal sammenligne bildekvaliteten med. Lenke til kommentar
G3 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Her er et bra et. Men litt i overkant av hva du tenkte deg da. Frakt osv. Har dette selv, og det er modellen etter Pro 4000, som er en av de mest solgte web cam'ene. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=53033 Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Ser ut som jeg må gå opp i pris for å få et med akseptabel bilde kvalitet. Kikka på Logitech Pro 5000, men det ser ut som den er ganske lik Pro 4000. Samme sensoren i begge. Kikka litt på denne Creative Webcam Live! Ultra USB 2.0,Smart Face Tracking, Retail Får bra karakter på Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå