jokohoma Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Tidligere kunne jeg sende SMS direkte fra Opera. Nå etter en reinstall av all programvare finner jeg ikke tilbake til denne funksjonaliteten... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 nei... Den ligger ikke der... Skulle jo ligge ved siden av Bookmarks, E-mail og Contacts. Den er borte vekk... Lenke til kommentar
sof Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 view->hotlist->show panel->sms Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Den var disablet... Fant derimot løsningen her Takker for raske svar. Nå funker det som bare det! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hvor mye koster det pr sms via opera igjen? (orker ikke sjekke selv =) Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 ok, fant ut at det var 91 øre. men det skal faktureres via mobilregningen sies det.. noen som vet hvorfor da jeg kan få sendt meldinger via mitt kontantkort enda jeg ikke har penger igjen på kortet =) smutthull? =) Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det forhåndsfaktureres tror jeg. Du betaler 10,- for den første meldingen og får 10 meldinger på kjøpet.. Det kan forklare hvorfor du kan sende med tomt kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå