DragonEyes Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Nå har vel jeg sittet her i 5 timer og overført alle cd-ene mine til pc-en. Etter vært så har det blitt ganske så mange GB med musikk og mye rott i de fleste sangene... Mitt spørsmål er, finnes det noe program som kan hjelpe meg med å spare flere timer med arbeid, da jeg må sitte å rette hver eneste sang? Dette er hvordan jeg har satt opp sangene: Artist - Album - Sang Jimi Hendrix - Experience Hendrix - 02* Jimi Hendrix - Experience Hendrix - Foxy Lady** * Hvordan det ser ut nå.. **Det er sangen jeg vil at et programet skal fikse.... Endret 19. mars 2006 av DragonEyes Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Itunes eller Mediamonkey kanskje? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det finnes et program som heter Tagscanner, som både kan oppdatere ID-taggene dine + filnavnene. Programmet finner du på: http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm Hvis du har et helt album du skal rename, så setter du Task til "Get info from freedb", markerer alle filnavnene som hører til et album i listen og trykker Get Info. Da henter programmet filnavnene fra nettet. Ellers så burde jo rippe-programmet ditt være istand til å hente filnavnene på nettet og skrive sangnavnene mens du ripper, slik at du slipper å styre med dette i ettertid. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvorfor ikke bare bruke audiograpper når du ripper å få nydelige ID3 tags med en gang? Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hvorfor ikke bare bruke audiograpper når du ripper å få nydelige ID3 tags med en gang? 5776641[/snapback] For det første så tenkte jeg ikke på og bruke det programet og for det andre så har jeg allerede lagt over alle sangene (78GB) og det gidder jeg ikke å gjøre igjen... Men takk for tipset, kanskje jeg bruker det neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vil anbefale programmet Tag&Rename til dette. Hvis du har korrekte ID3-tags på filene dine, kan du bare få programmet til å rename alle filene etter tag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå