janken Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Etter en stund pc en har stått på begynder den å jobbe veldig mye av seg selv. Jeg har fått tips her på forumet at det var findfast som hadde skylden. Hver gang pc en starter å jobbe av seg selv trykker jeg ctrl+Alt+Del og lukker findfast som ligger der på to plasser. Da slutter pc en å jobbe. Men det er tungvindt å gjøre det på denne måten, for mange er dette litt komplisert også. Er det en måte jeg kan fjerne findfast så det aldri starter igjenn? Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har du Win98? (Slett FF fra oppstartsmappen) Lenke til kommentar
janken Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 14:42, skrev Josef Minde:Har du Win98?(Slett FF fra oppstartsmappen) Ja, bruker W98 Finner ikke findfast i oppstartsmappen. Velger jeg start->programmer->oppstart finner jeg dette. -Encoder Agent -Microsoft Hurtigsøk -Office oppstart Lenke til kommentar
sof Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 endre innstillingene på findfast ifra kontrollpanel->findfast, sett den til stoooore intervaller. edit: Microsoft Hurtigsøk er forresten FindFast...:smile: [ Denne Melding var redigert av: sof på 2002-09-24 14:54 ] Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ja, bruker W98 Finner ikke findfast i oppstartsmappen. Velger jeg start->programmer->oppstart finner jeg dette. -Encoder Agent -Microsoft Hurtigsøk -Office oppstart Hei! Microsoft Hurtigsøk = findfast Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Flott!! Du er på rett vei. Ta tak i M$ Hurtigsøk og trøkk den ned i søplekassa. Dagens Engelskkurs: * Hurtig - Fast, Quick * Søk - Find, Seek :wink: Lenke til kommentar
Lef Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Med det samme du holder på, kan du også trykke office oppstart så langt du klarer ned i søppelkassa !! :smile: Lef Lenke til kommentar
janken Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takker så mye for hjelpen... Kan jeg fjerne: - Adobe Gamma Loader. exe Som også ligger på Oppstart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå