Gå til innhold

"It's a" og nettsjappeerfaring

Anbefalte innlegg

Tror ihvertfall det var det den het, en trance-låt om en som forteller om forskjellige ting (bla. katt= pussy, og hane=cock), og en jente som synger damdidam av og til.

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i denne?

Ja, finner den ikke på nettet, og denne er nok neppe og få kjøpt på nett/butikk. Går på MP3 av og til.

Takk :)

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wohoo, fant den på nett :)

Fåes kjøpt her for de som er intresert, genial låt!

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displa...um.asp?id=30489

edit: Kan jo fortelle om min første opplevelse med musikksjappe på nett også. Etter og ha registrert meg på to sider, en for betaling og en for sjappen, fikk jeg lov og laste ned filen. Men, ikke med Firefox, måtte laste ned med IE. Uansett, laster den ned som en zip-fil, i wma-format fullt av lisenser og slikt. Og nå vil den ikke pakke ut filen heller, kan kun høre på sangene ved og åpne zip-filen og dobbeltklikke på de. Genialt system dette :(

Ironien i det hele er at jeg nettopp fant den på nettet også, i mp3-format. Jaja, kan ihverfall ha god samvtittighet da :p

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke denne tråden stengt?
Rettninglinjer :

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet

5778427[/snapback]

Sangen er kjøpt og betalt for den, siste gangen jeg kjøper musikk fra den nettbutikken ihvertfall, har ikke klart og få den ut av zip-filen engang. Så jeg lastet ned en piratkopi med god samvittighet, kjekt og ha en sang man kan ha liggende i libary :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke denne tråden stengt?
Rettninglinjer :

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet

5778427[/snapback]

Sangen er kjøpt og betalt for den, siste gangen jeg kjøper musikk fra den nettbutikken ihvertfall, har ikke klart og få den ut av zip-filen engang. Så jeg lastet ned en piratkopi med god samvittighet, kjekt og ha en sang man kan ha liggende i libary :)

5778830[/snapback]

Det er fremdeles piratkopiering.. og tråden kan lede til informasjon som kan føre til piratvirksomhet. Har selv fått advarsel pga upassende tråd..

Lenke til kommentar

Hvis det er piratkopiering som må til for og kunne spille av sangen, så får det heller bli sånn. Og er det virkelig piratkopiering når du har betalt for orginalen, men ikke får brukt den pga. dmr og masse annet drit?

Er egentlig ganske tragisk, betale 20 kroner for en låt i elendig WMA-format, som jeg ikke får ut av zip'filen engang. Når det er slik nettbutikkene holder på, er det rart det piratkopieres?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt noe negativt om piratkopiering. Men det er faktisk uvensentlig. Du kan bare drite i det jeg sier, det har overhode ingen betydning. Det som betyr noe er at du risikerer å få advarsel og bli utestengt fra forumet. Når forumet har informert om at "poster om piratkopiering, og tråder som kan lede til diskusjon om piratkopiering, er forbudt" er det unødvendig å bryte reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...