Dr3as Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Skal fra å med i dag starte med litt videoredigering, vil iallefall i starten bare være testing osv, men vil lære meg mere avansert og proffesjonelt etter vært.. hvilket program anbefales. Bruker en 1.2 ghz amd athlon, med 384 ddr ram.. firewireporten er på et lydkort.. dette ser ut til å gå bra håper jeg, at utstyret går greit. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Adobe Premiere og Avid er annbefalt... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Vegas Video 3.0 er et unik program! Mye bedre enn Premiere etter min mening. Premiere er bra hvis du trenger mye plugin, mens Vegas har veldig bra realtime preview og lyd muligheter. Du kan laste ned en demo fra http://www.sonicfoundry.com Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Vegas video virker dritbra, men hos meg så kan jeg kun redigere noen avi filer. Alle andre typer må jeg registrere plugin opplegg osv. Må jeg kjøpe lisens til å bruke MPEG f.eks!? Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hvis.. du har lisens på Vegas så er det kun en registrering som skal til for å få MPEG støtte. Du registrerer deg hos Sonic Foundry og får en kode tilbake på mail. lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå