tore_v1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Kanskje litt banalt, men i stedet for at jeg bruker resten av kvelden på å titte rundt, igjen, etter nettbutikker med BÅDE 250-300gb stillegående disker, og en heldekkende vannblokk til X1800XT, tenkte jeg at det sikkert er noen her som har enten sett det, eller vet om et sted hvor de har dette.. Microplex kunne fint tatt inn litt basisvarer, det tror jeg ville gitt de mye mersalg, men det finnes garantert en butikk der ute som har både heldekkende vannblokk og harddisker.. Kan noen hjelpe meg? EDIT: Feber har en merkelig effekt på en.. Etter tre minutter i prisguiden er jeg ferdig.. *pinlig* Endret 18. mars 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 -X1800XT vannblokk -Harddisker På komplett.no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ingen tilgjengelige i dag. 14 stk 2006-04-01 (Ikke på lager. Ubekreftet) Kan bety at de ikke får inn noen før om noen måneder. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Nja.. Det virker som "alle" webshoppene får det inn til den datoen, så jeg satser på at de faktisk får det inn. Jeg er drittlei viftestøy!! Etterhvert skal jeg også modde zalman reserator'en, slik at det blir en 120mm vifte i bunn som går på 500-600rpm, det er ikke hørbart, men vil gi det lille ekstra siden jeg har hørt at X1800XT kjernen blir fryktelig varm.. Etterhvert blir det jo kanskje ett kort til.. Men det vil tiden vise.. Da må jeg til med nytt HK også, og da blir det mye stress.. hehe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Nja.. Det virker som "alle" webshoppene får det inn til den datoen, så jeg satser på at de faktisk får det inn. Jeg er drittlei viftestøy!! Prosjekt "lydsvak PC"? Jeg hadde også det for en stund siden, og selv om jeg fortsatt hører min, så synes jeg alle andres PC'er nå støyer noe sinnsvakt... selv om jeg syntes de var nærmest lydløse sammenlignet med min PC før prosjektet (bruker ikke vannkjøling, kun viftekjøling). Men vær obs på at det kan være DYRT når du blir bitt av basillen. Når man merker at det hjelper, så vil man bare ha mindre og mindre støy. On-topic: Ubekreftede datoer er skummelt, men hvis ingen andre har det på lager uansett, så skader det ikke å bestille fra Komplett. De får det sikkert ikke senere enn andre. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Pc'en er tilnærmet lik lydløs fra før av, etter en del timer med støydemping med asfaltmatter og skumgummi, oppheng ect, vannkjøling, Zalman Reserator 1, på cpu, chipsett, og tidligere på skjermkort. Dette skjermkortet ble solgt, etter at jeg kjøpte meg et X1800XT.. Derfor må jeg nå få vekk den siste viften i mitt kabinett, som sitter på skjermkortet.. Den siste aktive viften i alle fall, jeg har to systemvifter som snurrer litt når jeg spiller, men ellers er pc'en min tilnærmet lik lydløs.. Så, prosjektet ble bare litt utvidet, og ja, det har kostet en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå