veteran Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei. Jeg har kjøpt nye pc deler fra netshop og satt de inn. Jeg byttet ut skjermkort, CPU og hovedkort og kjøpte ekstra RAM brikker til 1024 mb. Gigabyte GA-K8N-SLI nForce4 OCZ 512MB Value Series AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED PowerColor Radeon X800GT Formaterte hdd og innstallerte windows og det virket som alt fungerte greit. Jeg har 4 hdd (3 som er IDE og 1 S-ATA) og hdd med windows og S-ATA fikk jeg til å fungere. Men da jeg plugget i en av de andre hdd så kom det bluescreen opp som sa at det var noe feil med hardware. Regnet da med at det kanskje var noe feil med hdd jeg nettop hadde satt inn og plugget den ut, men da jeg skulle starte pcen igjen så kom samme meldingen opp. Så prøvde da å formatere harddisken med windows innstallert og innstallerte windows på nytt. Men da jeg skulle starte pcen på nytt kom samme meldingen opp! Det samme skjedde da jeg prøvde å formatere den andre harddisken, mens den som jeg plugget i sist ikke ville formatere. Noen som vet hva problemet kan være? Takk på forhånd Mvh Andreas. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg vil anbefale diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD til å sjekke diskene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå